  • Data: 2014-09-11 21:41:23
    Temat: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > [...]
    >
    > Grr, ciężko łapiesz. Ok, umiesz czytać ale bez zrozumienia.

    Przeczytaj sobie
    http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/152092-dowod-
    rejestracyjny-wymiana-czy-nie-11.html

    "
    Sam czytałeś wypowiedź na tym forum kobiety której policjant zabrał dowód z
    tego powodu a jego przełożony oddał i przeprosił za zabranie. Prości
    funkcjonariusze słabo znają przepisy w których jak widać nawet prawnicy sie
    mylą. Kryteria zatrzymania dowodu są z góry określone. Dane zawarte w
    dowodzie muszą byc niezgodne ze stanem faktycznym. Żadnej z tych danych nie
    możesz zanegować bo wszystkie sa prawdziwe. A to że coś nie jest dodatkowo
    dopisane to zupełnie inna sprawa i trzymaj sie dosłownego brzmienia
    przepisu - "zawarte". Gdyby ustawodaca napisał "Dane w dowodzie nie
    odzwierciedlają stanu faktycznego" to by była inna sprawa. A jest jak jest i
    nie ma co tu tworzyć nowej definicji słowa "zawarte". Jak masz wątpliwości
    to sprawdź sobie w słowniku języka polskiego co znaczy słowo "zawarte" i
    będziesz miał jasność. Nie dyskutujmy na temat oczywistości.
    "

    Myślę, że nie chce mi się już dłużej tłuc, co oczywiste jest.