  • Data: 2014-09-12 11:39:38
    Temat: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wydumał(a) w news:lusv0l$2ln$1@mx1.internetia.pl :
    > Przeczytaj sobie
    > http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/152092-dowod-
    rejestracyjny-wymiana-
> [...]
    > to że coś nie jest dodatkowo dopisane to zupełnie inna sprawa i trzymaj
    > sie dosłownego brzmienia przepisu - "zawarte". Gdyby ustawodaca napisał
    > "Dane w dowodzie nie odzwierciedlają stanu faktycznego" to by była inna
    > sprawa. A jest jak jest i nie ma co tu tworzyć nowej definicji słowa
    > "zawarte". Jak masz wątpliwości to sprawdź sobie w słowniku języka
    > polskiego co znaczy słowo "zawarte" i będziesz miał jasność. Nie
    > dyskutujmy na temat oczywistości. "
    > Myślę, że nie chce mi się już dłużej tłuc, co oczywiste jest.

    No i?
    Wyszło jednak że nie czytasz ze zrozumieniem :)

    Wskaz mi w art. 78 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prd występowanie słowa : "zawarte"
    :)
    http://prawo.money.pl/kodeks/drogowy/dzial-iii-pojaz
    dy/rozdzial-2-warunki-dopuszczenia-pojazdow-do-ruchu
    /art-78

    To ze jakiś "krawężnik" tak sobie napisał to już nie moja wina :)

    Reasumując, policjant ma prawo zatrzymać DR zgodnie z art. 78 ust. 2 pkt. 2
    ustawy Prd
    , (co już Ci pisałem) oddać go do Starostwa a tam biegniesz z zaświadczeniem
    o dokonanym przegladzie technicznym i masz na to max 7 dni (art 132). W
    Starostwie wydają Ci nowy dowód. Jeśli tego nie uczynisz w ciagu 7 dni, nie
    wolno Ci sie później poruszac tym pojazdem.

    Co jest w tym dla Ciebie niejasne?

    --
    Michael________(TM)