  • Data: 2014-09-11 00:13:55
    Temat: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" wydumał(a) w wiadomości ID news:luorr0$948$1@mx1.internetia.pl
    [...]

    > Gdyby ten dokument nie był ważny to byś mandat dostał a nie został Ci
    > zatrzymany.

    Grr, ciężko łapiesz. Ok, umiesz czytać ale bez zrozumienia.

    > Podstawą zatrzymania jest podejrzenie a nie faktyczna niezgodność.

    Mylisz się. FAKTYCZNA niezgodność. Podałem Tobie już przepis. Doczytaj.
    W dowodzie jest BRAK na stan FAKTYCZNY (bieżący) dopuszczenia do ruchu. Dowód
    rejestracyjny jako dokument jest NIEZGODNY. Pojmiesz to w końcu?

    > Zrozum, tu się nic nie zmieniło. Dowód nie zawiera tylko wpisu odnośnie
    > przeprowadzonego badania technicznego.

    No właśnie, to jest ta NIEZGODNOŚĆ i o to się własnie rozchodzi!

    > To nie są te dane o jakich mowa w przepisie. Bo gdyby o te chodziło to, jak
    > już pisałem, musiałbyś mieć w nowym dowodzie wszystkie wpisy a nie tylko nowy.

    Już ci się pytałem, co mają stare (historyczne wpisy) wspólnego ze stanem
    faktycznym/bieżacym? NIC! Są już zwyczajnie nieważne. Liczy się TYLKO stan
    faktyczny/bieżący.

    Omatko :/

    --
    Michael________