  • Data: 2014-09-09 22:59:39
    Temat: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" wydumał(a) w wiadomości ID news:lunpg8$mvp$1@mx1.internetia.pl

    > Kwitek, że zabrali a nie że możesz jeździć. W sumie nie wiem co Ci z tego
    > kwitka przyjdzie, ale ponoć możesz jeździć póki badanie techniczne nie straci
    > ważności.

    Bzdurzysz. Przepisy wyraźnie regulują stan na zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    a pozwolenia, które ma ograniczoną ważność.

    art 132:
    " W razie zatrzymania dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), policjant
    wydaje kierowcy pokwitowanie. Może on zezwolić na używanie pojazdu przez czas
    nieprzekraczający 7 dni, określając warunki tego używania w pokwitowaniu.
    Zezwolenie nie może być wydane w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit.
    a i c oraz w pkt 6"
    http://www.arslege.pl/przeslanki-zatrzymania-dowodu-
    rejestracyjnego-pozwolenia-czasowego-/k168/a23570/

    > Może że Ci mandatu nie są w stanie wlepić.

    Za brak dowodu rejestracyjnego? Oj coś kiepsko znasz te przepisy :>

    > Ale zrozum ... w dowodzie nie ma, że pojazd jest niedopuszczony by mógł być
    > niezgodny ze stanem faktycznym. Wszystko wskazuje, że badanie techniczne jest
    > niezależne od dowodu ale ma ograniczoną ważność.

    Znów bzdurzysz. Brak wpisu w dowodzie rejestracyjnym o tym że pojazd przeszedł
    kontrolę techniczną i jest dopuszczony do ruchu jest właśnie NIEZGODNOŚCIĄ ze
    stanem faktycznym/bierzącym. Dowód jest DOKUMENTEM a kartka tylko
    zaświadzczeniem. Nie "znikaj" ważności dokumentu bo mijasz się z prawem.

    > I zawiadamiałeś starostę przy zmianie dowodu ?

    Nic nie zawiadamiałem bo nie miałem takiej sytuacji. Piszę jak wygląda stan
    prawny a Ty próbujesz sztuczek "Kowalskiego" :> Porozmawiaj kiedyś z policjantem
    jak zabierze Ci dowód i wtedy kombinuj.

    > To samo co bieżący, dowodzą przeprowadzenia badania na określony okres. Stan
    > faktyczny to nie to samo co stan bieżący.

    Weź nie wymyślaj :> Dokument w postaci dowodu rejestracyjnego ma być zgodny ze
    stanem faktycznym lub bierzącym jak wolisz. Nie jest? Czyli obowiązuje tutaj
    wspomniany art. 78 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prd i koniec pisania.
    --
    Michael________