-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: koniec diesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<5bee8d37$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bee8f40$0$15182$426a34cc@news.free.fr>
<5beff500$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5beff68f$0$15082$426a74cc@news.free.fr>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sat, 17 Nov 2018 12:34:51 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5beff68f$0$15082$426a74cc@news.free.fr>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <5beffcdd$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 157.25.190.172
X-Trace: 1542454493 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 486 157.25.190.172:52780
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1922
X-Received-Body-CRC: 36117960
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643976
[ ukryj nagłówki ]On 2018-11-17 12:07, Mateusz Viste wrote:
[...]
> Może na frytkach jechał. Albo jakiś mądry inaczej co połowę linii
> wydechowej powycinał, na wschodzie tacy bywają.
Frytki przeszły mi przez myśl. Ale to nie był jakiś kompletny staroć, na
pewno wyprodukowany już w tym tysiącleciu, a te chyba mają silniki zbyt
nowoczesne, aby pojechać na przepale z frytek.
> Albo po prostu stary trup. Pozwól że sprostuję moją wcześniejszą
> wypowiedź: nowoczesny (mniej niż 10 lat) i sprawny diesel to nie jest
> żadne zło - przynajmniej nie w perspektywie wyboru diesel vs benzyna.
Eee, nowy diesel jest droższy od nowej benzyny, do od pewnego czasu cena
ON wyższa niż Pb95, droższy w eksploatacji (jakieś tam przeglądy
częstsze). Gdzie tu sens? Na pewno nie jako prywatna osobówka. Być może
nawet nie jako służbowa osobówka. Wątpię, aby mniejsze spalanie
rekompensowało inne koszty.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.18 12:43 Mateusz Viste
- 17.11.18 13:29 Janusz
- 17.11.18 14:27 Myjk
- 17.11.18 14:29 Myjk
- 17.11.18 14:44 Mateusz Viste
- 17.11.18 15:08 Shrek
- 17.11.18 15:08 Myjk
- 17.11.18 15:12 Mateusz Viste
- 17.11.18 15:28 Myjk
- 17.11.18 15:34 Myjk
- 17.11.18 15:47 Mateusz Viste
- 17.11.18 15:52 Mateusz Viste
- 17.11.18 15:54 Shrek
- 17.11.18 16:27 Mateusz Viste
- 17.11.18 18:02 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO