  • Data: 2018-11-17 12:34:51
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-17 12:07, Mateusz Viste wrote:
    [...]
    > Może na frytkach jechał. Albo jakiś mądry inaczej co połowę linii
    > wydechowej powycinał, na wschodzie tacy bywają.
    Frytki przeszły mi przez myśl. Ale to nie był jakiś kompletny staroć, na
    pewno wyprodukowany już w tym tysiącleciu, a te chyba mają silniki zbyt
    nowoczesne, aby pojechać na przepale z frytek.

    > Albo po prostu stary trup. Pozwól że sprostuję moją wcześniejszą
    > wypowiedź: nowoczesny (mniej niż 10 lat) i sprawny diesel to nie jest
    > żadne zło - przynajmniej nie w perspektywie wyboru diesel vs benzyna.
    Eee, nowy diesel jest droższy od nowej benzyny, do od pewnego czasu cena
    ON wyższa niż Pb95, droższy w eksploatacji (jakieś tam przeglądy
    częstsze). Gdzie tu sens? Na pewno nie jako prywatna osobówka. Być może
    nawet nie jako służbowa osobówka. Wątpię, aby mniejsze spalanie
    rekompensowało inne koszty.