  • Data: 2009-07-13 18:16:53
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: reles <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    ja.rs.em pisze:

    > Co robię: Głównie pakiet Adobe (w planach CS4 - firma kupuje więc skorzystam
    > jako drugi użytkownik),

    Co będziesz robił w tym CS4? Jeśli nie pracujesz na kilkugigabajtowych
    plikach powinno starczyć co to masz - przydałoby się tylko dyski wymienić.

    > do tego Corel (...), czasem film, gry już prawie wcale

    J/w.

    > + CAD

    Tutaj nie wiem.

    > (ale Stalkery muszą pójść smilies/wink.gif)

    Nie wiem co to Stalkery, ale jak jakaś nowa gra to pewnie nie pójdzie
    (CPU, k. graficzna)

    > Dostałem też taką ofertę w sklepie komputerowYm:
    > Płyta główna ASUS M3N-H/HDMI (300 PLN). Procesor: AMD PHENOM 9650 QUAD BOX
    > (540 PLN).

    Jeśli AMD to imo lepiej płyta głowna na AM3 + Phenom dwurdzeniowy z
    wyższymi MHz. Czterech nie wykorzystasz (ale nie wiem jak z CADem).

    >Karta Grafiki: 9600GT 512MB DDR 3/256bit (370 PLN).

    Może być.

    > Pamięć RAM:
    > GEIL DDR2 4096MB PC800 2X2GB ULTRA (275 PLN).

    Jeśli AM3 to można pomyśleć o DDR3.

    Dysk: CAVIAR 320GB WD 3200AAKS
    > SATA II 16MB CACHE X2 (410 PLN).

    Ten drugi to na backup? 320 trochu mało może być. Brałbym Hitachi
    DeskStar 7K1000.B (szybki mimo to cichy).

    > Zasilacz: 500W (150 PLN).

    Jaki to zasilacz? Patrząc na cenę to może być szrot. Nie oszczędzaj na
    tym i weź coś pewniejszego (tu możesz sobie pooglądać: http://zenfist.pl/)