  • Data: 2009-12-02 21:54:55
    Temat: Re: komputer dla gracza
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-12-2009 o 16:52 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > no właśnie, to DX11... może Ktoś powie mi wprost, STALKERA ta grafa
    > uciągnie?

    Wszystkie z wymienionych uciągną, zależy na jakich rozdzielczościach
    i jakiego STALKER-a. Tu masz testy najnowszego.
    http://www.gry-online.pl/S040.asp?ID=74&STR=4
    Rozdzielczości można zmieniać w zakładkach.

    Z testów wynika, że ta gra "lubi" GTX260 i HD4890. Z tym, że to są
    niezłe piece. Pierwsza posiada TDP na poziomie 186W, druga 190W.
    GTX260 core 216 jest wydajniejsza o ok. 5-6%.
    Zauważ, że DX11 w pewnych sytuacjach jednak coś daje.
    Ja bym chyba jednak pozostał przy HD5770.

    Chciałbym jeszcze sprostować kwestię procesorów. W poprzednim
    poście napisałem, że nie warto brać core i5. Ktoś mógłby uznać,
    że to zły procesor. Dla mnie "warto", to jest kompromis między
    ceną, a wydajnością. Jeżeli zatem koszta nie stoją na przeszkodzie,
    to z czystym sumieniem można go polecić. Zyskujemy wydajność
    zbliżoną do Phenoma II X4 955, a czasem lepszą i energooszczędność.
    Przy składaniu wydajnego komputera, należałoby ten wariant wziąć
    pod uwagę.

    --
    Wiesław
    Opera Mail