    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Date: Wed, 21 Oct 2009 20:30:35 +0200

    On 2009-10-21 17:49:56 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > a jak mam dwa dyski (przy założeniu że można mieć tam dwa dyski) widac
    > je też jako jedną partycję czy jako dwa napędy?
    Masakra normalnie. Jak podłączysz czytnik kart multi to nie pojawia się
    żaden napęd. Nie ma 15 kolejnych liter alfabetu.
    Nie ma też 10 nie włączonych dysków sieciowych, są tylko te co są
    podłączone. Normalnie dla idiotów. Każdy głupi potrafi otworzyć dysk,
    który się wyświetla. Prawdziwy twardziel mocą wyczuje co i jak.

    > no tak w windzie każdy program jest całkiem oddzielny
    Po prostu nie wiesz o czym Bartek pisze. Nie mieści Ci się w głowie, że
    może być inaczej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam