  • Data: 2009-10-21 18:47:49
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-21 20:08:19 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > XP jest z 2001 roku. Stylistyka BIOSu jest w instalatorze tylko, później
    > masz graficzny program.

    No widzisz, a w MacOSach graficzny program do formatowania dysków na
    płycie instalacyjnej jest gdzieś tak conajmniej od 8, czyli roku bodaj
    97, a zdaje się był i wcześniej.

    > No i XP jest jednak raczej passe...

    Niby passe, a jednak wciąż niesamowicie popularny.

    > Na szczęście na piecu nie ma przymusu korzystania z itunes i
    > "dobrodziejstw" integracji.

    No paczpan, zupełnie jak na Makach. Można bez bólu wyciąć w pień i
    zapomnieć że istnieją wszelakie iApps. A że jest odrazu z system,
    działa całkiem znośnie - to chyba ciężko uważać za wadę?

    > A Magic Mouse to ma ile przycisków i rolek?

    Użytecznych? Z 5.

    > Obawiam się jednak, że od roku 2001 pojawiła się nie tylko Vista ale i
    > Windows 7 (no, pojawi się oficjalnie jutro). I twoje informacje są jednak
    > przestarzałe.

    Zadziwiające jest to przywiązanie ludzi do tak przestarzej technologii
    i niechęć do instalowania nowszych produktów MałegoMiętkiego, nie? ;-)
    Po Makowej stronie frontu raczej niespotykane ;-)

    de Fresz