  • Data: 2009-10-21 18:49:42
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:36:21 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Nikt nigdzie nie twierdzi (mam nadzieje), że to mysz dla każdego i do
    > wszystkiego. Osobiście uważam, że od czasów Desktop Mouse II (taka
    > stara, owalna, jednoprzyciskowa - megawygodna i niedozarąbania) Apple
    > nie miało jak dotąd dobrego gryzonia - uparcie zastępowałem prostymi
    > Logitechami wszelkie krążki hokejowe, mydelniczki, czy
    > majty-mydelniczki. Z oceną nowej myszy poczekam aż się pokaże.

    :) W USA już do kupienia, za jedyne 69$ :)

    > Może fajnie, może niefajnie. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś twierdził,
    > że jest to mysz dla graczy. Zgaduję że pod WIndą (a może i nie tylko)
    > mogą być jakieś problemy z wykrywaniem multitoucha - nawet z 8
    > przyciskowym Logitechem (plus dwukierunkowa rolka) nie wszystki gry
    > sobie radzą.

    No ale to nie wina myszy tylko gier, które mają coraz gorszy interface.
    Efekt tego, że coraz więcej gier na PC jest przenoszona z konsol, jak
    sądzę.

    > A po co wogóle kupować, jak się ma takie obawy?

    A kto powiedział, że zamierzam taką kupować? Temat się pojawił zwyczajnie
    okołomakowo :)

    > Nie wiem. Poużywam, potestuję, będę miał dopiero wtedy zdanie. Moje
    > pierwsze wrażenie jest takie, że jest dość mała, a ja nie przepadam za
    > myszami o rozmiarach "laptopowych".

    No to czekam na opinię.

    > Bazując na wcześniejszych doświadczeniach z naszymi drogimi
    > (nomen-omen) resellerami, to może uda się ją gdzieś obejrzeć przed
    > świętami, ale to też nie jest aż takie pewne. Może być jak to często
    > już bywało, że poprzychodzi po 5 czy 10 sztu na salon i rozejdą się w
    > ciągu kilku godzin (częściowo wśród obsługi i jej znajomych). Łelkam in
    > Bolanda.

    Ja nie snuję nawet kiedy będzie dostępna. Bardziej mnie interesuje za ile -
    zwykła jabłkowita mysz kosztuje w usiech chyba 49$, w Polsce jakieś 230zł.
    Ciekawe jak wyjdzie 69$ w przeliczeniu na złotówki i czy będzie to dużo
    powyżej 400zł ;)