  • 81. Data: 2009-10-21 10:36:29
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbi82u$k17$1@newsread2.aster.pl>, "JD" <j...@g...com>
    wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > W sumie nic więcej nie wiemy.
    >
    > Moje domysły:
    > -potrzebuje przenośny bo jeździ do klientów daleko na dłużej,
    > -potrzebuje komputera jako magazyn zdjęć w plenerach, imprezach
    > kilkudniowych
    > -ma służyc w terenie do szybkiej selekcji i odrzucania nieudanych kadrów
    > -w domu ma służyć do dokładniejszej obróbki

    No, mniej wiecej tak.

    TA

  • 82. Data: 2009-10-21 10:39:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > A co potrzebne wiecej fotografowi poza Photoshop Elements, i ewentualnie
    > Lightroom/Aperture (ale niekoniecznie)?

    Masz rację, nie pomyslalem, ze w hardware miesci sie tez monitor z
    kalibratorem ;)

    j.

  • 83. Data: 2009-10-21 10:52:44
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    JD wrote:

> [...]
    > ale ja te 7500 przeznaczone na sprzęt (?) podzieliłbym na 2k-3k na laptopa
    > reszta na monitor z kalibratorem do domu.

    A może lepiej podzielić to na 1000 zł na netbooka, a resztę na
    stacjonarny do domu? Netbook lepiej spisze się w terenie niż notebook.
    Lepiej nosić ze sobą 1kg niż 2,5, a 6 - 7 godzin na baterii też ma swoje
    znaczenie.

    wer

  • 84. Data: 2009-10-21 10:55:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    pl...

    > No, mniej wiecej tak.

    znaczy która z opcji?

  • 85. Data: 2009-10-21 10:59:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Tak jak logiczne było niedawno "ciało" : ))))))
    >
    > adam

    widze ze bede musial znowu uaktywnic "cialo " to koszmarne "body "
    uzywane w zwiazku z aparatem fotograficznym w j.polskim jest
    calkowicie bez sensu a pojawia sie czesciej ostatnio -szczegolnie
    chetnie uzywane przez tych ktorzy lamia sobie glowe na jakie body
    wydac 400 zl.
    Jesli body to taki rodzaj obcislego ubioru damskiego , zdaje sie , ze
    nie ma odpowiednika w j. polskim.

    dla " body " fotograficznego mamy .
    ja wole cialo od body

  • 86. Data: 2009-10-21 11:05:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 03:59:33 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > wydac 400 zl.
    > Jesli body to taki rodzaj obcislego ubioru damskiego , zdaje sie , ze

    Jest takie słowo "korpus".

  • 87. Data: 2009-10-21 11:21:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Jest takie słowo "korpus".

    XYZ ma najwyraźniej dobre dni :)

  • 88. Data: 2009-10-21 11:34:27
    Od: XX YY <f...@g...com>

    slowo corpus jest slowem pochodzenia lacinskiego - znaczy w j
    polskim cialo.

    bylo 100 razy tutaj i nie chce mi sie powtarzac

    uzycie na korpus apartu fotograficznego w j. polskim okreslenia "
    body " jest bledne , uzycie okreslenia " cialo " aczkolwiek jeszcze
    malo popularne , ( jak widac pracujemy wszyscy nad tym ) nie jest
    bledne.

  • 89. Data: 2009-10-21 11:39:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > A co potrzebne wiecej fotografowi poza Photoshop Elements, i ewentualnie
    > Lightroom/Aperture (ale niekoniecznie)?
    >
    > TA

    dobry program do skladania panoram
    dobry program do skladania HDR

  • 90. Data: 2009-10-21 11:42:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > slowo corpus jest slowem pochodzenia lacinskiego - znaczy w j
    > polskim cialo.

    No dobra, łacinę znasz. A teraz po polsku: co ze słowem ''korpus''? :)

    > bylo 100 razy tutaj i nie chce mi sie powtarzac

    Sto razy napisałeś?

    > uzycie na korpus apartu fotograficznego w j. polskim okreslenia "
    > body " jest bledne , uzycie okreslenia " cialo " aczkolwiek jeszcze
    > malo popularne , ( jak widac pracujemy wszyscy nad tym )

    Dzizas, ile was jest? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl