  • 71. Data: 2009-10-21 06:47:29
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "JD" <j...@g...com>

    news:hbm8an$6ob$1@news.onet.pl...

    > Udajesz kretyna czy naprawdę nie znasz zastosowania klawisza Shift? :)

    2xCapsLock ...
    uśmiech o poranku, bezcenne :)

    JD

  • 72. Data: 2009-10-21 06:57:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    wiadomościnews:hbm8an$6ob$1@news.onet.pl...

    > 2xCapsLock ...
    > uśmiech o poranku, bezcenne :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    nie - pisze smiertelnie powaznie , oczywiscie

    w pc windowsa duze litery wychoza mi gorzej niz male
    w macu wychodza mi latwiej
    a ze pisalem pecetem dlatego napisalem male gb

    ponadto obawialem sie ze jesli napisze 4 GB to moglby to oznaczac
    cztery wielkie brytanie - to bylby dopiero jaja
    mam komputer z ram 4 wielkich brytani.

    wszystko ladnie i logicznie poukladane.

  • 73. Data: 2009-10-21 08:05:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY wrote:
> [...]
    >
    > ponadto obawialem sie ze jesli napisze 4 GB to moglby to oznaczac
    > cztery wielkie brytanie - to bylby dopiero jaja

    Jesteś skrzyżowaniem WO z Expertem, i to nie jest komplement.

    wer

  • 74. Data: 2009-10-21 08:39:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 75. Data: 2009-10-21 08:50:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 10:05:55 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Jesteś skrzyżowaniem WO z Expertem, i to nie jest komplement.

    Ja cię bardzo proszę, nie obrażaj WO takim porównaniem. ;)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 76. Data: 2009-10-21 08:52:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Okt., 10:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Boże czy XYZ jest naprawd etakim idotą jak wynika z tego co tutaj pisze?  :)-
    Zitierten Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    jeszcze wiekszym

    natomiast ten fachowiec od komputerow byl 20 ostatnie lata
    zahibernowany , wlasnie sie przebudzil i sadzil ze piszac 4 gb
    podaje w gigabitach - co go zaszokowalo gdyz przed hibernacja
    stosowano 16 kilobajt.

  • 77. Data: 2009-10-21 09:55:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Tylko hardware.
    > Soft nastepne 1500.

    7500 na hardware i 1500 na software dla fotografa??? zeby to mialo rece
    i nogi to te proporcje powinny byc imho odwrotne ;)

    j.

  • 78. Data: 2009-10-21 09:56:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
    w pc windowsa duze litery wychoza mi gorzej niz male
    w macu wychodza mi latwiej
    ----------------------------

    ROTFL : )))))
    Nie, ja nie mogę.....

    ponadto obawialem sie ze jesli napisze 4 GB to moglby to oznaczac
    cztery wielkie brytanie - to bylby dopiero jaja
    mam komputer z ram 4 wielkich brytani.
    ----------------------------

    Tak, to z pewnością mogłoby oznaczać to co piszesz : )))))))

    wszystko ladnie i logicznie poukladane.
    ----------------------------

    Tak jak logiczne było niedawno "ciało" : ))))))

    adam

  • 79. Data: 2009-10-21 10:03:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > jeszcze wiekszym

    bo nie potrafi nie tylko używać klawiatury ale także ustawić sobie KFa :)

    och ty nieszczęsna istoto :.-[

  • 80. Data: 2009-10-21 10:31:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > 7500 na hardware i 1500 na software dla fotografa??? zeby to mialo rece
    > i nogi to te proporcje powinny byc imho odwrotne ;)

    A co potrzebne wiecej fotografowi poza Photoshop Elements, i ewentualnie
    Lightroom/Aperture (ale niekoniecznie)?

    TA