  • 31. Data: 2009-10-19 19:36:02
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:28:15 +0200, de Fresz napisał(a):

    > A jak na płytę z 2 soketami wsaadzisz dwa Quady, to co to będzie? ;-)

    Dwa Quady, ale każdy będzie singlem, żaden nie będzie podwójny ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 32. Data: 2009-10-19 19:37:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:36:02 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Dwa Quady, ale każdy będzie singlem, żaden nie będzie podwójny ;)

    Dodajmy, że procki pod Socket 775 nie mogą pracować w parze :)

  • 33. Data: 2009-10-19 19:42:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > 14. Zarządzanie zdjęciami wg kalendarza
    > 15. Wybór wielkości pomiaru światła w trybie centralnie ważony
    > 16. Mniejsze szumy przy długich czasach naświetlania
    > 17. Wyższy zakres tonalny
    > 18. Lepsza praca wbudowanej lampy błyskowej
    > 19. Złącze HDMI
    > 20. Szybszy autofokus
    >
    > Jak widać rozdzielczość nie musi mieć znaczenia. 30 powodów jest, i to
    > wspominania o trybie filmowania. Oczywiście dla każdego każda z tych
    > rzeczy może mieć różne znaczenie. Ale powody są nie tylko w
    > rozdzielczości. Aha, D3s ma taką samą rozdzielczość jak D90, znaczy się

    ales sie opisal.

    widze ze przywiazujesz wage do wodotryskow.

    a prawda jest taka , ze kupiles najpierw aparat , ktorego kupowac nie
    nalezalo.

    do tej pory nie spotkalem wygodniejszych aparatow w obsludze niz
    praktica , leica itp.
    mialy tylko 3 pokretla nastawcze za to wygodnie dostepne

    czy kolko tam , czy tutaj , czy przycisk z lewej czy z prawej potrafie
    sie dostosowac.
    Nigdy z tego powodu nie zmienilbym aparatu.

    Przyrost rozdzielczosci matrycy jest konsekwencja rozwoju
    technologicznego.

    istniej korelacja pomiedzy techniologicznym zaawansowaniem aparatu a
    rozdzielczoscia matrycy.

    Kupujac wspolczesny aparat ( czy chce czy nie maja coraz wieksza
    liczbe px) przechodze na nowsza technologie.

    z wlasnego doswiadczenia a mialem 0,75 mpx, 1,5 mpx , 3 mpx , 8 mpx ,
    15 mpx za kazdym razem byly to zupelnie inne aparaty - mozan
    powiedziec zupelnie inna generacja.

    ze wzgledu na kolko czy inne pierdoly nie chcialoby mi sie wogole
    zaprzatac glowy myslami o zmianie aparatu.

    a propos rozdzielczosci

    przechodzac na matryce o dwukrotnie wiekszej l pixeli uzyskuje obraz o
    liniowej rozdzielczosci o 40% wyzszej , a to juz widac. Przejscie np z
    c50d na c7d czyli z 15 na 18 mpx nie ma wiekszego sensu - nie ze
    wzgledu na l.pixeli.
    rozdzielczosc liniowa wzrosnie o 10% - mozna sobie darowac taki
    powod.

  • 34. Data: 2009-10-19 19:42:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Okt., 21:10, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Już mówiłem, palancie, dla ciebie PAN Libiszewski.
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    > A te sedesy w kolorze jaśminu
    > Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    > Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

    kretyn libiszewski wedruje w celach wychowaczych do kwarantanny do
    konca roku.
    namolnych chamow trzeba wychowywac.

  • 35. Data: 2009-10-19 19:44:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:42:55 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > kretyn libiszewski wedruje w celach wychowaczych do kwarantanny do
    > konca roku.
    > namolnych chamow trzeba wychowywac.

    Nareszcie się odpieprzysz. Resztę przepraszam za mocne słowa.

  • 36. Data: 2009-10-19 19:50:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > A jak na płytę z 2 soketami wsaadzisz dwa Quady, to co to będzie? ;-)

    Autobus z przyczepą :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-10-19 22:32:28
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY pisze:

    > ales sie opisal.
    >
    > widze ze przywiazujesz wage do wodotryskow.

    Czy uważasz, że powody, dla których zmieniłem aparat to wodotryski?

    > a prawda jest taka , ze kupiles najpierw aparat , ktorego kupowac nie
    > nalezalo.

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia. W pewnym momencie czujesz, że czegoś Ci
    brakuje.

    > do tej pory nie spotkalem wygodniejszych aparatow w obsludze niz
    > praktica , leica itp.
    > mialy tylko 3 pokretla nastawcze za to wygodnie dostepne

    Fotografowałem Zenitami, Yashicą 108MP. Potem się tak potoczyło, że
    miałem przerwę. Co do wygody, to chciałbym, żeby w obiektywach było
    kółko przysłon. Można zrobić to nawet elektronicznie, wysyłany sygnał do
    body.

    > czy kolko tam , czy tutaj , czy przycisk z lewej czy z prawej potrafie
    > sie dostosowac.
    > Nigdy z tego powodu nie zmienilbym aparatu.

    Ale brak przycisku to już inna sprawa.

    > Przyrost rozdzielczosci matrycy jest konsekwencja rozwoju
    > technologicznego.
    >
    > istniej korelacja pomiedzy techniologicznym zaawansowaniem aparatu a
    > rozdzielczoscia matrycy.

    Tak? To co powiesz o D700, D300s czy o D3s?

    > z wlasnego doswiadczenia a mialem 0,75 mpx, 1,5 mpx , 3 mpx , 8 mpx ,
    > 15 mpx za kazdym razem byly to zupelnie inne aparaty - mozan
    > powiedziec zupelnie inna generacja.

    Gdybym miał wybierać między Nikonem D80, a Sony A380 wybrałbym D80,
    mimo, że ma matrycę znacznie mniej upakowaną. Wolałbym też od 15Mpix w
    tym aparacie Canona 30D z 8Mpix.

    > ze wzgledu na kolko czy inne pierdoly nie chcialoby mi sie wogole
    > zaprzatac glowy myslami o zmianie aparatu.

    Każdy ma inne potrzeby. Dla Ciebie istnieje w aparacie tylko
    rozdzielczość. Dla innych są ważniejsze inne rzeczy. Ludzie jakoś
    wysyłali do serwisu D3, żeby zwiększono im bufor pamięci. Oczywiście
    Nikon niepotrzebnie wypuścił D3s, bo taki D300s ma większą matrycę o 0,2
    Mpix. Żaden fotoreporter nie zmieni więc swojego D300 na D3, bo po co,
    mniejsza matryca. Jeśli w twoim świecie liczy się tylko rozdzielczość,
    to jest twój świat, ale dla innych są rzeczy ważniejsze.

    wer

  • 38. Data: 2009-10-19 22:59:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 00:32:28 +0200, b...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > mniejsza matryca. Jeśli w twoim świecie liczy się tylko rozdzielczość,
    > to jest twój świat, ale dla innych są rzeczy ważniejsze.

    Z ciekawości: uważasz, że cokolwiek z tego co piszesz do niego dotrze?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 39. Data: 2009-10-20 05:40:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Z ciekawości: uważasz, że cokolwiek z tego co piszesz do niego dotrze?

    To jest prewencja dla innych. Ktoś przeczyta i pomyśli, że typ ma rację.

    wer

  • 40. Data: 2009-10-20 05:48:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Budzet do 7500zl brutto.

    W tym wymieniony wcześniej soft czy tylko samo hardware?

    j.