    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa
    Date: Wed, 21 Oct 2009 20:36:21 +0200
    <hbjo21$6r8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbn4vf$24$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbn5ip$1p6$1@news.onet.pl> <4...@4...net>
    <4...@n...home.net.pl> <o9dcxd4qqd02.1lqg2mlp4c4j1$.dlg@40tude.net>
    <hbndn5$om6$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <hbnfq3$rtg$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <hbni78$85u$1@inews.gazeta.pl>
    <je42d305ctdv$.12tgmjhl3umg0.dlg@40tude.net>

    On 2009-10-21 20:14:28 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Taaak, z iphonem miałem do czynienia. Dziękuję, ale mysz z takim czymś jest
    > nie dla mnie.

    Nikt nigdzie nie twierdzi (mam nadzieje), że to mysz dla każdego i do
    wszystkiego. Osobiście uważam, że od czasów Desktop Mouse II (taka
    stara, owalna, jednoprzyciskowa - megawygodna i niedozarąbania) Apple
    nie miało jak dotąd dobrego gryzonia - uparcie zastępowałem prostymi
    Logitechami wszelkie krążki hokejowe, mydelniczki, czy
    majty-mydelniczki. Z oceną nowej myszy poczekam aż się pokaże.

    > Snuję swoje fantazje jak się na tym będzie grało.

    Może fajnie, może niefajnie. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś twierdził,
    że jest to mysz dla graczy. Zgaduję że pod WIndą (a może i nie tylko)
    mogą być jakieś problemy z wykrywaniem multitoucha - nawet z 8
    przyciskowym Logitechem (plus dwukierunkowa rolka) nie wszystki gry
    sobie radzą.

    > Bez wyłączania bajerów -
    > bo jeśli je wyłączać, to po co w ogóle kupować coś co te bajery ma?

    A po co wogóle kupować, jak się ma takie obawy?

    > Mój
    > Razer ma 8 przycisków, przy grze używam 6 z nich + rolki. Jak myślisz, MM
    > spisałoby się lepiej?

    Nie wiem. Poużywam, potestuję, będę miał dopiero wtedy zdanie. Moje
    pierwsze wrażenie jest takie, że jest dość mała, a ja nie przepadam za
    myszami o rozmiarach "laptopowych".

    > Z kontekstu wynika. Gdybym MM miał w ręce i parę dni się nią bawił to
    > byłoby co innego.

    Bazując na wcześniejszych doświadczeniach z naszymi drogimi
    (nomen-omen) resellerami, to może uda się ją gdzieś obejrzeć przed
    świętami, ale to też nie jest aż takie pewne. Może być jak to często
    już bywało, że poprzychodzi po 5 czy 10 sztu na salon i rozejdą się w
    ciągu kilku godzin (częściowo wśród obsługi i jej znajomych). Łelkam in
    Bolanda.

    de Fresz