  • Data: 2012-02-28 17:42:12
    Temat: Re: komórka z DUAL SIM
    Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-28 03:13, 1634Racine pisze:
    > jaką komorke z DUAL SIM byscie polecili:
    > - nie musi byc wrzask mody,
    > - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    > JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt odniesienia)
    > Może byc uzywana,allegro.

    LG GX500.
    Używam od pół roku i wg mnie obecnie jeden z lepszych na rynku duali.
    Wcześniej miałem samsunga C5212 (taki sobie a bateria ledwie 2 dni
    trzymała) i MyPhona (odradzam ze wszystkich sił :) )
    W LG bateria trzyma od 4-7 dni, bluetooth, wifi i jakiś tam w miarę
    aparat 3,0 mega.
    Trochę muli przy obsłudze (bo to dotykowiec) ale działa stabilnie i ma
    dobry zasięg.
    Mało czuły wyświetlacz ale nie najgorszy.
    Obsługa prosta, posiada potrzebne dodatki (budzik, kalkulator, dyktafon
    itp).
    piona