  • Data: 2014-04-23 12:00:42
    Temat: Re: komórka vs kompakt
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ewentualnie zaszaleję i kupię

    > bezlusterkowca z wymienną optyką. Jako amator (w sensie warsztatu i
    >
    > wiedzy) aparatom w komórkach mówię zdecydowane nie! :-D

    ja przeszedlem z komorki z aparatem na najprostsza dla rencistow.
    ( galaxy 3 - najslabszy Telefon jaki kiedykolwiek posiadalem)

    komorki uzywam jako telefonu , dziennie kilkadziesiat rozmow i ma byc to urzadzenie
    przede wszystkim dobrze funkcjonujace w zakresie telefonii.
    im wiecej funkcji ma komorka , tym kazda z nich jest trudniej dostepna , gdyz trzeba
    wybrac jedna z wielu.

    rozmiawiam ciagle , fotografuje komorka sporadycznie.
    nie ma sensu utrudnia telefonowania na codzien czyms , czego uzywam sporadycznie.
    oczywiscie czasami robilem zdjecia , nawet o nich zapomnialem , przewaznie jakies
    pamiatkowo-wspominkowe i ogladajac je przypadkowo , biorac odlozona komorke do reki
    po dluzszej przerwie , okazuje sie , ze te zdjecia sa milym zaskoczeniem i
    przypomnieniem Jakiejs tam chwili.
    przydaje sie , chociaz nigdy nie kierowalbym sie przy wyborze telefonu jego
    mozliwosciami fotograficzymi , tak jak nie kierowalbym sie przy wyborze aparatu foto
    mozliwoscia prowadzenia przy jego uzyciu rozmow.

    w sumie analiza mozliwosci fotograficznych komorek nie interesuje mnie w najmniejszym
    stopniu, dziwie sie sam sobie , ze zabralem glos w tym watku.
    Ale widac niektorych komorki podniecaja.