  • Data: 2014-04-27 14:53:26
    Temat: Re: komórka vs kompakt
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 12:11:54 +0200, atm napisał(a):

    [...]
    > Habeck zalinkowal strone z fotkami wykonanymi smartfonami. Wg Ciebie sa
    > one nieakceptowalne? http://mobilephotographyblog.com/landscapes/#

    Dwa z brzegu przykłady:
    http://mobilephotographyblog.com/wp-content/uploads/
    2013/01/29-Land.jpeg
    http://mobilephotographyblog.com/wp-content/uploads/
    2013/01/4-Land.jpeg

    Budyń na obydwu dyskwalifikuje. Może ktoś to lubi, ale dla mnie to jest
    syf, kiła i mogiła.

    Pomysły wszystkich zdjęć są bardzo fajne, ale moim zdaniem ograniczenia
    techniczne niszczą te zdjęcia - rozdzielczość większości prezentowanych
    "zdjęć" nie nadają się nawet na wydruk 10x15, gdy aż się prosi, aby taki
    "kiczyk" zrobić sobie 30x45 na ścianę.

    Nie mówię, że zupełnie się nie da robić zdjęć smartfonem. Oczywiście, że
    się da, tak jak się da wbijać gwoździe obcęgami. Nie zmienia to jednak
    faktu, że są narzędzia lepiej spełniające funkcję wbijania, jak młotek.
    Ja wolę używać młotka do wbijania gwoździ (i wolę udać się po młotek,
    nawet gdy mam pod ręką obcęgi) i lustrzanki do robienia zdjęć.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski