  • Data: 2014-04-28 09:05:04
    Temat: Re: komórka vs kompakt
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Sonntag, 27. April 2014 19:30:29 UTC+2 schrieb atm:

    > czyli pewnie robi to czego kompakt w lapce tego goscia nie umi.

    ja mysle , ze to jest dokladnie ten przypadek , ze gosc nieoczekiwanie mial mozliwosc
    zrobienia zdjecia zapewne komus z rodziny ( Syn , wnuk?) a mial przy sobie tylko
    komorke z aparatem , wiec ja wykorzystal.
    dzisiaj to chyba kazdy ma w domu jakis aparat cyfrowy co najmniej kompakta i jesli
    trzeba lepszych zdjec to sie bierze.

    Nikiedy sytuacja jest taka , ze jakosc zdjecia nie odgrywa roli decydujacej.
    sa tez motywy ze jakosc jest warunkiem sine qua non , tam komorki lepiej nie uzywac,
    a w kazdym razie nie pokazywac zdjec.