    Date: Sat, 03 Aug 2013 13:53:44 +0200
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolizja - ubezpieczenie - jak to rozegrać?

    W dniu 03.08.2013 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    rozumiem co napisałeś, ale w głowie mi się to nie mieści. Wiem że
    eurotax zaniża wartość aut, szczególnie mojego, bo poprostu
    doinwestowane było i zadbane, ale czy niema jakiejś siły, zeby dostać
    cene giełdową i żeby sobie zabrali zwłoki? Czy wg Was powinienem
    przyjąć, ja wiem 1500zł i zaraz wystawiać na allegro 4 koła, silnik,
    skrzynie, fotele......
    > No i czesto na cenie wraku tez próbuja oszukiwać.
    > Chociaz przy aucie z 2000 roku to może niekoniecznie.
    czy faktury na nowe częsci użyte w naprawach auta mają znaczenie?

    > Dobrze, ze tylko auto ucierpiało.

    było tak, jadę DK1, remont, maks 50km/h a tu jeszcze korek. nagle
    patrze, takie tymczasowe przejście dla pieszych i sygnalizator i...
    żółte. myśle przelece, albo nie, napewno stoja za rogiem i czekają tylko
    na takich którzy jadą na późno pomarańczowny, jasno czerwonym. Patrze w
    lusterko, następne auto daleko, no to po hamulcach. zero pisku, ale
    hamowanie było zedcydowane. lewarek na luz, a w lusteku widze swiatła
    ciężarówy i żona krzyczy jedź! To była najszybsza jedynka jaką w życiu
    wrzuciłem, i strzał ze sprzęgła, ale już nie uciekłem. Zmniejszyłem
    jednak siłę uderzenia. Facet nie hamował, wogóle nie widział
    sygnalizatora, gadał przez CB.....
    ToMasz