  • Data: 2013-08-05 16:38:58
    Temat: Re: kolizja - ubezpieczenie - jak to rozegrać?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-03 13:53, ToMasz pisze:
    > rozumiem co napisałeś, ale w głowie mi się to nie mieści. Wiem że
    > eurotax zaniża wartość aut, szczególnie mojego, bo poprostu
    > doinwestowane było i zadbane, ale czy niema jakiejś siły, zeby dostać
    > cene giełdową i żeby sobie zabrali zwłoki? Czy wg Was powinienem
    > przyjąć, ja wiem 1500zł i zaraz wystawiać na allegro 4 koła, silnik,
    > skrzynie, fotele......
    No nie, tak nie możesz zrobić, bo musiałbyś rozebrać odpad
    niebezpieczny, a tego zrobić Ci przecież nie wolno. Jak trafisz na
    nadgroliwca przy zdawaniu resztek, to nie dosyć, że dopłacisz za
    "niedobory" w pojeździe, jeszcze możesz zaliczyć karę.
    Musisz to zrobić jak normalny człowiek: na ciemnym podwórku rozbierasz
    do ostatniego zdatnego elementu, części sprzedajesz, resztki nadwozia
    tniesz na drobne kawałki i sprzedajesz jako złom, pojazd
    wyrejestrowujesz przedstawiając dokument sprzedaży panu Janowi Nowakowi,
    który niestety posługiwał się chyba fałszywym dowodem osobistym, gdyż
    wszystkie dane są od czapy ;-)

    Maciek