  • Data: 2010-06-15 10:01:58
    Temat: Re: kolejny przekręt SMS?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Avantis S.A. r...@a...pl, tel. (22) 312-10-00
    > Zadzwoń i op****ol.

    to jest dobre:
    "Od samego powstania Avantis jest spółką dochodową, z jednym
    z najwyższych w Polsce współczynników dynamiki rozwoju.
    Potwierdzeniem intensywnego rozwoju Spółki jest przyznanie jej w latach
    2004, 2005, 2006 i 2007 Gazeli Biznesu - nagrody dla najszybciej
    rozwijających się firm w Polsce"

    teraz to się nie dziwię... na oszustwie, wielki mi biznes,

    brat