  • Data: 2010-06-16 10:44:02
    Temat: Re: kolejny przekręt SMS?
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 czerwca 2010 09:26, bagno pisze:

    > Może mi ktoś wyjaśnić jakim cudem ktokolwiek się na coś takiego nabiera ?
    >
    > Moja reakcja na tego typu sms (nawet gdyby byl ze znanego numeru) to : jaka
    > k... wiadomosc ?? wypie...

    IMO jest potencjał, przecież są osoby co niedawno zaczęły używać
    komórki, są wtedy wystarczająco zagubione i podatne. A jeszcze np gdyby
    wcześniej nie miały nic do czynienia z komputerami, to ta cała technika,
    możliwości i opcje w komórce mogłyby przygnieść. I tu któregoś dnia
    dostaje info że ma wiadomość. To zaczyna sobie radzić..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."