eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykolejne pomysły chorych ludziRe: kolejne pomysły chorych ludzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!marekw
    From: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Date: Mon, 14 Jan 2013 15:13:11 +0000 (UTC)
    Organization: Slrn-pl User
    Lines: 38
    Message-ID: <s...@m...home>
    References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
    <50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
    <50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
    <50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
    <50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301102135430.420@quad> <kcok93$op$1@node1.news.atman.pl>
    <50eff1f8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp1hp$euh$1@node1.news.atman.pl>
    <50f2a77d$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@m...home>
    <50f31e39$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160106017.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1358176391 8866 95.160.106.17 (14 Jan 2013 15:13:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Jan 2013 15:13:11 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 2501
    User-Agent: slrn/0.9.7.0 (pl-1.1.1w) (Win32) Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479400
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule <50f31e39$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Smok Eustachy napisał(a):

    > W dniu 13.01.2013 14:00, Marek Włodarz pisze:
    >
    >>> Ja nie kumam zupełnie o co Ci chodzi.
    >>> Zasadniczo najlepiej jest przyjąć JEDNO rozwiązanie. Czyli znakiem
    >>> obniżamy dopuszczalną prędkość. Bo nie da się wprowadzić jakiejś
    >>> minimalnej prędkości tylko podwyższać ją znakami.
    >>
    >> Dlaczego nie da się? Przecież to jest powszechnie robione...
    > Nie powszechnie tylko w miastach to po pierwsze a po drugie przyjęcia
    > zasady,
    > że najniższa prędkość, na jaką są zakazy (5 czy 20 km/h) jest domyślna i
    > żeby jechać więcej trzeba znak byłoby niepraktyczne.

    A kto niby proponuje obniżenie "domyślnej dozwolonej" do 20 km/h?

    Co to "powszechnie" - nie tylko w miastach, choć (przyznaję) w Polsce
    nie widziałem. Ale poza - owszem. Np. jest sobie taki kraj, w którym
    domyślne ograniczenie (wszędzie poza autostradami) wynosi 60 km/h.
    W związku z tym nie istnieje w tym kraju pojęcie "obszaru zabudowanego"
    ani nic podobnego. Po prostu - jeśli droga nie jest oznaczona jako
    autostrada i nie ma dodatkowych znaków, to wolno 60 i tyle. I naprawdę
    prawie nikt nie jeździ szybciej.

    No i w tymże kraju widziałem odcinki dróg, zdecydowanie
    "pozamiejskie", które autostradami nie były, ale miały ustawione znaki
    "80" czy "100"... Choć inna sprawa, że częściej można tam spotkać "40"
    lub "30"...

    Przy okazji - na autostradach jest tam domyślnie 120. I nie ma
    odcinków "podniesionych", za to są liczne z obniżeniem...

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: