  • Data: 2013-01-14 16:56:08
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekWłodarz" napisał w wiadomości

    >A kto niby proponuje obniżenie "domyślnej dozwolonej" do 20 km/h?

    Zobaczysz, najpierw wolno +10, potem FR, potem zabieranie PJ tym co
    przekrocza dwukrotnie, a potem "tu byly wypadki, wiec obnizylismy do
    40, nadal byly wypadki wiec postawilismy 30, nadal byly wypadki, wiec
    teraz postawilismy 20 i FR".

    A potem kiedys nie pojdziesz na wybory, albo wybierzesz jakiegos
    POradnego ktory obieca usprawnic ruch w miescie i skonczy sie tak
    http://www.eltis.org/index.php?id=13&study_id=1928

    >Co to "powszechnie" - nie tylko w miastach, choć (przyznaję) w Polsce
    >nie widziałem. Ale poza - owszem. Np. jest sobie taki kraj, w którym
    >domyślne ograniczenie (wszędzie poza autostradami) wynosi 60 km/h.
    >W związku z tym nie istnieje w tym kraju pojęcie "obszaru
    >zabudowanego"
    >ani nic podobnego. Po prostu - jeśli droga nie jest oznaczona jako
    >autostrada i nie ma dodatkowych znaków, to wolno 60 i tyle. I
    >naprawdę
    >prawie nikt nie jeździ szybciej.

    Ale czy tego chcemy u siebie ?

    I napisz jeszcze ile maja tych autostrad na km^2, bo moze nie ma
    problemu ... no ale w Szwajcarii to jest ich tak srednio :-)

    >Przy okazji - na autostradach jest tam domyślnie 120. I nie ma
    >odcinków "podniesionych", za to są liczne z obniżeniem...

    Ale to jest dziwny narod :-)

    A obok za granica wszyscy jada ponad 120, i jakos nie czuja potrzeby
    obnizania :-)

    J.