-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Date: Fri, 11 Jan 2013 22:44:57 +0100
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 79
Message-ID: <191506gfmwkxu$.1gk9nfj4aabn9$.dlg@40tude.net>
References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
<50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
<50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
<50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
<50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1301102135430.420@quad> <kcok93$op$1@node1.news.atman.pl>
<50efeeb6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcp19o$i0c$1@node2.news.atman.pl>
<50f00e11$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<kcp3vk$kic$1@node2.news.atman.pl>
<50f02c15$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<kcpkj9$hnf$1@news.vectranet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1357940663 27667 82.143.187.50 (11 Jan 2013 21:44:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jan 2013 21:44:23 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479109
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 11 Jan 2013 19:10:41 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-01-11 16:13, J.F pisze:
> (...)
>>>> Napisz po prostu ze boisz sie pojechac szybciej niz 130, a wiec powinni
>>>> tego zabronic :-P
>>> Tylko na to czekałem - sztandarowy argument mistrzów.
>> Tak czy inaczej - 130 jest arbitralnie dobrane.
> Skąd taki wniosek? Nie, 130 nie jest 'arbitralnie dobrane'.
No jak nie, jak tak ? Ze wzroru matematycznego tyle wynika ?
>> Studiow nad optymalna predkoscia nie znam,
> To może czas się tym zainteresować? Skąd Niemcy zalecają te 130km/h?
> Też 'arbitralnie dobrali'?
Moze ich spytaj.
Popatrzyli w lewo, popatrzyli w prawo ... i jakos nie ograniczyli.
Widac z tego wzoru nie wynika ze powyzej 130 to Sodoma i Gomora, bo by
inaczej wlasnie taki limit ustawili.
No i jeszcze masz przyklad Bremy, landu Bremy, gdzie sobie uchwalili limit
na autostradach. Na 120, a co. Pewnie liczyc nie potrafia i im z tego wzoru
inna predkosc wychodzi.
>> a z praktyki wynika ze zadnych ostrych kryteriow nie ma.
> To czemu niektóre kraje obniżyły, a nie podwyższyły? Czemu też walczą
> z przekraczaniem prędkości (w tym na autostradach)?
Bo tam widac same takie kapeluszniki siedza we wladzach :-P
A inne podwyzszyly (u/SA). I ta walka z przekraczaniem tez tam wyglada
troche inaczej.
>> Wiec rownie dobrze mozna 140 czy 120 uchwalic.
> Hmmm - wszytko można. Jesteśmy jedyni, którzy zrobili to
> administracyjnie w górę - podobnie jak z podniesieniem prędkości w
> nocy, w zabudowanym.
Kiepska masz pamiec. Mysmy obnizyli w dzien.
>> Popatrzyli w lewo, popatrzyli w prawo, i przepisali 130. Niektore kraje
>> ustalily inaczej i wydaja sie byc zadowolone.
> Najwyżej ustaliły niżej - daj ten drugi kraj w Europie, który niby nie
> ma ograniczeń na autostradach i nie ma tam FR.
No dobra jeden, ale za to duzy.
Czekaj - Watykan, Andorra .. maja ograniczenia ? :-)
>> Mysmy tak kiedys zrobili ze swiatlami ... i to dopiero jest smieszne ...
>> ale teraz nie ma odwaznego zeby sie przyznac ..
> A, Ty znowu o światłach. Wiesz, w wielu krajach obowiązku nie ma, ale
> są zalecenia i widać, że nie ma w tym niczego śmiesznego,
Smieszna to byla argumentacja jednego posla "bo inne kraje, ktore to
wprowadzily na pewno to sprawdzily, ze to jest dobre".
Po naszym przodujacym przepisie pewnie jakis inny dyzurny posel w innym
kraju dolaczyl nas do listy krajow, ktore sprawdzily ze to jest dobre.
O austryjackich, a takze o naszych wynikach statystycznych, jakos sie nie
mowi ..
> skoro od 2011
> wszystkie nowe pojazdy do 3,5t muszą być wyposażone w DDRL.
A z kiedy ten przepis pochodzi ? Z czasow gdy i Austria uchwalala nakaz ?
>> Wiec czemu niby u nas akurat 130 jest ta najlepsza predkoscia ?
> Czemu "najlepszą"? To rozsądny wybór, sprawdzony gdzie indziej, zgodny
> ze standardem budowanych autostrad.
Sprawdzone gdzie indziej jest od 88 do "bez limitu".
Wiec czemu 140 to "blad" ?
Przyznaj, boisz sie szybciej pojechac :-P
Jesli o mnie chodzi, o ile w ogole ma byc jakies ograniczenie ... to tak
gdzies 180 ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.13 22:50 J.F.
- 11.01.13 22:58 J.F.
- 11.01.13 23:07 J.F.
- 12.01.13 00:33 RoMan Mandziejewicz
- 12.01.13 02:04 Tomasz Pyra
- 12.01.13 03:43 John Kołalsky
- 12.01.13 04:16 John Kołalsky
- 12.01.13 04:17 John Kołalsky
- 12.01.13 04:27 John Kołalsky
- 12.01.13 04:33 John Kołalsky
- 12.01.13 04:58 John Kołalsky
- 12.01.13 09:30 BaX
- 12.01.13 18:10 masti
- 12.01.13 19:04 Tom N
- 12.01.13 21:40 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe