  • Data: 2012-07-11 21:57:37
    Temat: Re: klej lub taśma dwustronna?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mojego rdza już żre, aż żal patrzeć, ale do głowy by mi nie przyszło
    > wiercić coś w środku.

    A ja głupi myślałem przez chwilę, że masz nowy samochód :)
    Mój ma 60 tys. na liczniku i jak go w kwietniu kupiłem to pierwsze co
    zrobiłem to przerobiłem uchwyt od nawigacji i przykręciłem go solidnie
    śrubą na środku między nawiewami. Nawigacja trzyma się solidnie, nie
    trzęsie się i przede wszystkim nie zasłania widoku jak większość
    przyssanych do szyby. Przymierzyłem oczywiście najpierw uchwyt mocowany
    do kratki nawiewu ale jak mam zapłacić 40zł za chińskie gówno to wolę
    jedną śrubę w kokpit. Jak będę sprzedawał auto to przykleję w miejscu
    otworu medalik ze świętym Krzysztofem...