  • 1. Data: 2012-07-09 14:38:58
    Temat: klej lub taśma dwustronna?
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    Potrzebuję przykleić uchwyt do tapicerki w samochodzie (pod szybą)
    tak, aby w przyszłości dało się to w miarę łatwo usunąć.

    Próbowałem różne rzepy (3M), ale nie wytrzymują tych temperatur
    i po nagrzaniu całość spływa niestety.

    Może ktoś ma jakiś wypróbowany klej/taśmę...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-09 14:58:48
    Temat: Re: klej lub taśma dwustronna?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 9 July 2012 13:38:58 UTC+1, Lucek wrote:
> [...]
    > i po nagrzaniu całość spływa niestety.
    >
    > Może ktoś ma jakiś wypróbowany klej/taśmę...

    No dobra, ale ta "tapicerka" to co jest? Tkanina? Może przyszyć?
    Konrad

  • 3. Data: 2012-07-09 15:45:17
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-09 14:58, Konrad Anikiel pisze:

    > No dobra, ale ta "tapicerka" to co jest? Tkanina? Może przyszyć?

    No nie, tworzywo porowate, którego nic się nie chce czepić.
    Opel Astra I jeśli chodzi już o szczegóły. Może, źle napisałem
    "tapicerka", a lepszym słowem byłoby napisać kokpit.

  • 4. Data: 2012-07-09 15:49:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 9 July 2012 14:45:17 UTC+1, Lucek wrote:
    > No nie, tworzywo porowate,

    Porowate? Nie mam Astry, ale jakoś nie wyobrażam sobie tam porowatych elementów...

  • 5. Data: 2012-07-09 17:00:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    >Porowate? Nie mam Astry, ale jakoś nie wyobrażam sobie tam porowatych
    >elementów...

    Zalezy pewnie od wersji.
    Typowo to powierzchnia grawerowana jest (tzn forma taka) i moze
    sprawiac wrazenie porowatej, choc wcale nie jest.
    A dalej to nie wiadomo - najtansza wersja i po prostu twarda skorupa,
    czy oblozona jakims skajem na piance, bo klient lubi miekko.

    Tak czy inaczej - jesli sie "nic nie klei" - to wskazuje na PE lub PP.
    Choc osobiscie bym sie raczej spodziewal czegos innego - moze tylko
    kleje do d*.
    Probowales "kropelki" ?

    Ale jak miekka powierzchnia, to z odklejaniem moze byc problem -
    oderwie sie razem z zewnetrzna "skorka" :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-07-09 17:02:09
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 9 July 2012 16:00:37 UTC+1, J.F wrote:
> [...]
    > Probowales "kropelki" ?
    >
    > Ale jak miekka powierzchnia, to z odklejaniem moze byc problem -
    > oderwie sie razem z zewnetrzna "skorka" :-)

    Może Autorowi chodzi o chropowatą a nie porowatą. A może o jeszcze coś innego...

  • 7. Data: 2012-07-09 18:28:20
    Temat: Re: klej lub ta?ma dwustronna?
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 09.07.2012 17:00, J.F pisze:

> [...]
    > A dalej to nie wiadomo - najtansza wersja i po prostu twarda skorupa,
    > czy oblozona jakims skajem na piance, bo klient lubi miekko.

    W dotyku to coś jak derma.

  • 8. Data: 2012-07-09 19:02:03
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-07-09 17:00, J.F pisze:

    > Tak czy inaczej - jesli sie "nic nie klei" - to wskazuje na PE lub PP.

    Miałem kiedyś Corsę - praktycznie cały środek był z PP.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2012-07-09 23:05:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-09 17:00, J.F pisze:
    > Tak czy inaczej - jesli sie "nic nie klei" - to wskazuje na PE lub PP.

    Zaplakowane jakims g...nem pewnie zeby lsnilo jak psu oczy - totez sie
    nic nie klei. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-07-09 23:30:57
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 9 July 2012 18:02:03 UTC+1, PeJot wrote:

    > Miałem kiedyś Corsę - praktycznie cały środek był z PP.

    Te dzisiejsze tworzywa to są mieszanki, nieraz i dziesięciu różnych składników.
    Podstawowe czyste tworzywo jest albo za drogie albo się nie nadaje bo jest brzydkie,
    mięknie, śmierdzi, nie formuje się szybko, itd. Dlatego się kombinuje co tu z czym
    wymieszać żeby osiągnąć akceptowalny kompromis. Potem masz na odwrocie kod np ABSu w
    którym jest 25% ABSu :-)
    Konrad