  • 71. Data: 2011-06-24 08:16:30
    Temat: Re: kierunkowskaz na rondzie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/iu0al0$n97$1@speranza
    .aioe.org
    *J_K_K* napisał(-a):

    > Ogólnie, to coraz więcej widać takich, którym nie chce
    > się włączać kierunkowskazów

    Święte słowa. Wprawdzie pewnie to walka z wiatrakami, ale ja w ten
    sposób niektórych leczę, że jak wyjeżdżam z miejsca parkingowego, a na
    to miejsce chce wjechać inny a nie ma włączonego kierunkowskazu, to będę
    stał tak długo aż go włączy. I w dupie mam że jego obtrąbiają stojący za
    nim i że on trąbi z co raz większą pianą na pysku. A już po ryjach to
    bym lał wszystkich tych, co przez skrzyżowania jeżdżą nie używając
    kierunków uważając to za zbędną ekstrawagancję.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 72. Data: 2011-06-24 10:58:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-22, Big Jack <a...@b...zz> wrote:

    > Czyli w/g tego co piszesz na takim skrzyżowaniu
    > http://i56.tinypic.com/n20tav.png jadąc z dwolnego kierunku w lewo i
    > sygnalizując ten zamiar lewym kierunkowskazem muszę się wciąć pod prąd,
    > bo za każdym razem będzie to _najbliższe możliwe_ miejsce.

    No nie wiem, chyba jednak powinieneś zawrócić.

    > Zaiste, świat jest pełen
    > idiotów, całe szczęście Ty jeden sprawiedliwy nam się ostałeś...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 73. Data: 2011-06-24 12:02:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@k...sail-ho.pl
    *Krzysiek Kielczewski* napisał(-a):

    > No nie wiem, chyba jednak powinieneś zawrócić.

    Tak, dopuszczam taką myśl, że jedynym możliwym manewrem może być
    zawracanie ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 74. Data: 2011-06-24 12:16:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Big Jack w <news:iu1nbf$9g3$1@news.onet.pl>:

    > W wiadomości
    e...@k...sail-ho.pl

    > Tak, dopuszczam taką myśl, że jedynym możliwym manewrem może być
    > zawracanie ;)

    Źle dopuszczasz -- jest jeszcze przejście dla pieszych... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 75. Data: 2011-06-24 12:28:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@i...dyndns.org.invalid
    *'Tom N'* napisał(-a):

    > Źle dopuszczasz -- jest jeszcze przejście dla pieszych... ;-)

    Ale w celu zawrócenia ;) BTW, dajcie już spokój z tym licytowaniem o
    skręceniu w lewo w którym miejscu informuje kierunkowskaz :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 76. Data: 2011-06-24 12:34:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Big Jack w <news:iu1ose$g39$1@news.onet.pl>:

    > W wiadomości
    ...@i...dyndns.org.invalid

    > Ale w celu zawrócenia ;) BTW, dajcie już spokój z tym licytowaniem o
    > skręceniu w lewo w którym miejscu informuje kierunkowskaz :D

    Nie możemy:
    <http://www.youtube.com/watch?v=QhCN2m9Bzq4>

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 77. Data: 2011-06-24 13:55:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@i...dyndns.org.invalid
    *'Tom N'* napisał(-a):

    > Nie możemy:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=QhCN2m9Bzq4>
    >
    > ;-)

    ROTFL pass :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 78. Data: 2011-06-25 14:02:02
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?>> to jest jakiś argument lepszy niż widzimisie.

    > Czytam wątek z opóźnieniem, i intryguje mnie skąd mieszanie skrzyżowania
    > do sygnalizacji.

    nie wiem, ja słowa nie napisałem o sygnalizacji

  • 79. Data: 2011-07-05 21:56:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Jun 2011, pm wrote:

    > ?>> to jest jakiś argument lepszy niż widzimisie.

    > nie wiem, ja słowa nie napisałem o sygnalizacji

    Miałem na myśli sygnalizację zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu.
    Przepraszam jeśli to nie dość jasne.

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2011-07-06 08:21:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.06.2011 23:23, Wódz pisze:

    > Skręcając w lewo miałem na myśli wybranie 3 zjazdu w klasycznym
    > skrzyżowaniu 4-ro kierunkowym...

    Rondo może mieć dowolną liczbę "zjazdów". Powiedzmy, że ma 15. Który
    kierunkowskaz włączysz, jeśli chcesz zjechać siódmym, a który jeśli
    chcesz zjechać ósmym?

    A jeśli na takim dużym rondzie nie jesteś pewien, który zjazd jest
    "twój" i chcesz pojechać sobie parę razy "dookoła" aż znajdziesz ten
    właściwy - co włączysz?