  • 1. Data: 2011-06-21 22:20:36
    Temat: Czy coś przegapiłem, pedalarze mogą teraz jeździć pod prąd?
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    Pytam bo może przegapiłem coś w zmianach PORD, czy teraz rowerzyści mogą
    wszędzie legalnie jeździć pod prąd ulicami jednokierunkowymi? Bo wczoraj i
    dzisiaj spotkałem takich troje, zachowywali się jakby mieli święte prawo
    jechać wąską uliczką pod prąd, jeden mnie zwyzywał wygrażając pięścią,
    jedna mało nie spadła z roweru kiedy spotkałem ją "na czołówkę" skręcając w
    lewo w ulicę jednokierunkową..
    Poczytałem nieco w necie i znalazłem coś o oznaczonych "kontr pasach" w
    ścisłym centrum Krakowa, ale to nie było ścisłe centrum ani też nie ma tam
    żadnych oznaczeń.
    I teraz nie wiem, powinienem się douczyć czy to po prostu wiosenno - letni
    wysyp kretynów - samobójców..

    S.

  • 2. Data: 2011-06-21 23:07:08
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 22:20:36 +0200, Sahim napisał(a):

    > Pytam bo może przegapiłem coś w zmianach PORD, czy teraz rowerzyści mogą
    > wszędzie legalnie jeździć pod prąd ulicami jednokierunkowymi?

    Mogą.
    Ale we Francji.

    może po prostu spotkałes francuzów? :P

  • 3. Data: 2011-06-21 23:10:45
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    >może po prostu spotkałes francuzów? :P

    Może, ale skurwiel dobrze klął po polsku..

    S.

  • 4. Data: 2011-06-21 23:29:04
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Może, ale skurwiel dobrze klął po polsku..

    Musi jakiś Gastarbeiter.