  • 1. Data: 2011-06-21 20:02:56
    Temat: Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Wymienione sprzeglo - jest lepiej - ale dalej jest tak, ze nie czuc w
    ogole mocy pojazdu (ztec 16v).

    Co dalej sprawdzic, wymienic by bylo lepiej?

    Tak jak wczesniej, nie kopci, nie szarpie. Silniczek krokowy
    przeczyszczony, przewody sprawdzone, takze niskie obroty tez juz w normie.

    Objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie. Nie ma problemow z
    rozpedzeniem do vmax - ale trwa to dluuuuuugo.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-21 20:09:23
    Temat: Re: Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-21 20:02, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    >
    > Objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie. Nie ma problemow z
    > rozpedzeniem do vmax - ale trwa to dluuuuuugo.

    P.S.
    Slaba klima byla spowodowana polowa czynnika w zbiorniku (uwalony jeden
    z zaworow) :)

  • 3. Data: 2011-06-21 20:14:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

> [...]

    Eskorcikowi to nic nie pomoże.
    A pewnie jest fioletowy i do tego kombi? :-)

  • 4. Data: 2011-06-21 21:21:07
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-21 20:14, cef pisze:

    > Eskorcikowi to nic nie pomoże.
    > A pewnie jest fioletowy i do tego kombi? :-)

    Kombi, w ogyginale jakos kolo wisni stal, teraz jest ciemny granat :P

  • 5. Data: 2011-06-21 21:58:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Kombi, w ogyginale jakos kolo wisni stal, teraz jest ciemny granat :P

    :-)
    Jeździłem sporo dwoma różnymi eskortami kombi,
    w tym jeden zagazowany. Słaby silnik jak na tę budę, a już z ładunkiem
    to tragedia. Tylko Ci się wydaje, że muli.
    Nigdy po żadnej regulacji, diagnostyce nie był zbyt żwawy
    czy to na gazie czy na benzynie. Ten typ tak ma.

  • 6. Data: 2011-06-21 22:08:29
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-21 21:58, cef pisze:

> [...]
    > Nigdy po żadnej regulacji, diagnostyce nie był zbyt żwawy
    > czy to na gazie czy na benzynie. Ten typ tak ma.

    Wiesz, moja madre ma tez ten sam motor tyle ze sedan i zap... jak
    wsciekly, takze nie sadze ze toto.

  • 7. Data: 2011-06-21 22:16:28
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    >
    > Objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie. Nie ma problemow z
    > rozpedzeniem do vmax - ale trwa to dluuuuuugo.

    Wszystkie filtry powymieniane?

  • 8. Data: 2011-06-21 22:19:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Wiesz, moja madre ma tez ten sam motor tyle ze sedan i zap... jak
    > wsciekly, takze nie sadze ze toto.

    Może uszkodzili go w produkcjii? :-)
    Normalnie ma byc mulić.

  • 9. Data: 2011-06-21 22:33:19
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-21 22:16, Nex@pl pisze:

    > Wszystkie filtry powymieniane?

    Yes

  • 10. Data: 2011-06-24 18:14:25
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-21 20:02, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Witajcie,
    > Co dalej sprawdzic, wymienic by bylo lepiej?

    Zmienić mechanika.