  • From: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kierowcy z rybą...
    Date: Fri, 23 Apr 2010 15:36:55 +0200

    jozek napisał(a):
    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    > jedne z najgorszych buców na ulicach?

    Wydaje Ci się. Jeżdżą dokładnie tak samo jak inni - są wśród nich buce,
    wariaci i kapelusze, ale większość to normalni kierowcy. Jak masz jakiś uraz
    do kościoła, to bedziesz zauważał tylko tych, którzy na drodze zachowują
    nienormalnie. Ja tam mam dyskretną rybkę na klapie (zieloną na zielonym) i
    nie jest to ani afiszowanie się, ani wywyższanie (wręcz przeciwnie - to tym
    gorszym Bóg jest bardziej potrzebny), po prostu przynależę do pewnej
    społeczności wierzących i mam symbol tej społeczności na samochodzie, tak
    samo jak krzyż w mieszkaniu i litery CMB na drzwiach (co oznacza Christus
    Mansionem Benedictat). A wracając do rybki - może kiedyś bedę w potrzebie i
    jakiś przejeżdżający ksiądz zatrzyma się aby mi udzielić ostatniego
    namaszczenia... (no, to teraz mi się pewnie dostanie :))

    Pozdrawiam wszystkich niezacietrzewionych ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!