eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakids react to walkmans › Re: kids react to walkmans
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kids react to walkmans
    Date: Tue, 28 Jul 2015 11:47:49 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <mp7j46$3cd$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <moeip3$atm$1@news.vectranet.pl> <mogqnj$dru$1@node2.news.atman.pl>
    <mov8or$b1d$1@news.vectranet.pl>
    <55b32f1b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55b5333b$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    <mp5f5m$1al$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.66.98.6
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1438076870 3469 195.66.98.6 (28 Jul 2015 09:47:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2015 09:47:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:684059
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > co sprawia, że wieje wiatr

    No, właściwie co? :-)
    Bo oczywista odpowiedź, że różnice ciśnień wywołane
    pochłoniętym promieniowaniem słonecznym się nie liczy...

    > Jak to się dzieje, że samochód jedzie, a muzyka gra.

    A jak to się *dokładnie* dzieje, że transformator działa?
    Bo od dawna staram się to pojąć, ale bezskutecznie. Starając
    się dotrzeć do odpowiedzi dowiedziałem się wielu rzeczy,
    z cudami dziejącymi się w polu bliskim i falami zanikającymi
    włącznie, ale wiele to nie wniosło. Niestety szkolne opowieści
    mówią tylko to, co się stanie na wtórnym, jeśli odpowiednio
    zasilić pierwotne, ale mechanizmu nikt uczciwie nie tłumaczy.

    > Ale oczywiście można inaczej -- nauczyć, że wszystko dzieje się za sprawą
    > wciśnięcia guziczka albo płożenia karty płtniczej w odpowiednią szparę.

    Samo w sobie to nie jest złe, ot po prostu zwalniasz zasoby
    intelektualne i pamięciowe, które zostałyby pochłonięte przez
    opanowanie tego tematu. Pytanie tylko, co się z nimi stanie.
    Jeśli zostaną przeznaczone na opanowanie przydatniejszej
    (w rozumieniu osobniczym) rzeczy, to nawet lepiej. Problem
    jest wtedy, gdy nie zostaną na nic przeznaczone.

    Pozdrawiam, Piotr





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: