  • 11. Data: 2011-12-20 22:16:37
    Temat: Re: kamerka z doświetleniem
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik " Gil"

    > Nie warto szukać kamery do rozmów. Po około roku i tak wszyscy to
    > wyłączają.

    Naprawdę wszyscy? Ciekawe...

    > Kamera jest niepotrzebna i zbędna

    Oczywiście. Telefon też. W końcu nie po to wynaleziono węzełki na
    sznureczkach.

    > Bo taka jest natura rozmów.

    Krecich, nie sokolich.
    A ludzie od zarania rozmawiali patrząc na siebie, bo zasięg wzroku
    (zwłaszcza na sawannach z których się ponoć wywodzimy) zwykle przewyższał
    zasięg głosu.

    > Ludzie lubią pogadać ale nie lubią być obserwowani.

    Ludzie bliscy sobie lubią się dotykać, patrzeć na siebie i ogólnie sprawia
    im radość przebywanie z sobą. Obawą przed kontaktem wzrokowym, jaka jedynie
    przychodzi mi teraz na myśl, może być tylko nieszczerość, chęć ukrycia
    czegoś albo jakiś koszmarny defekt fizyczny.

    > Możesz zrezygnować z zakupu. Kamera do rozmów nie ma sensu.

    Jasne. Lepiej babci wgrać gg i zafundować kurs bezwzrokowego pisania:))

    --
    LP