  • Data: 2010-08-02 18:04:42
    Temat: Re: kalkulator mocy na zenfist.pl
    Od: "deepblue" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW napisał/a

    > Znaczy się - z tego przedziału cenowego jest niezły. Na kondensatory
    > niebagatelny wpływ ma wysoka temperatura w zasilaczu, czyli ich
    > żywotność w dużej mierze zależy od warunków jego użytkowania, chociaż
    > zastosowane kondensatory (w tym modelu bodajże marki CapXon i Ost)
    > rzeczywiście nie są raczej najwyższych lotów.

    A jakie powinny być te warunki użytkowania przy sumarycznym max poborze ok
    240W dla zasilacza 500W? Chyba się nie przegrzewał? :)
    Rozumiem, że mógł paść 1-2 kondensatory ale 4? To tylko te widocznie
    napuchnięte.

    > Wątpię jednak, aby inni producenci wkładali lepsze kondensatory, choć
    > mogę się mylić. Myślę zresztą, że wymiana samych kondensatorów nie
    > jest zbyt wielkim ani kosztownym problemem?

    Komp przez 2-3 miesiące wariował trochę (problemy z uruchomieniem) potem
    nagle zasilacz umarł ostatecznie. Nie wiedziałem czy coś jeszcze nie padło w
    nim oprócz kondensatorów (elektronikiem nie jestem a w małym mieście ani
    odpowiednich kondensatorów nie można dostać ani nikt nie naprawia) a komp
    potrzebny do roboty...

    > BeQuiety zdaje się mają 3 lata gwarancji, czyli co.. skończyła się i
    > padł? :/

    Ano, niestety. A dokładniej 3 lata i 4 miesiące.

    --
    deepblue