  • Data: 2010-08-02 21:38:47
    Temat: Re: kalkulator mocy na zenfist.pl
    Od: "deepblue" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW napisał/a

    > Jak znam życie, przeważnie nie chodzi o pobieraną moc, ale o.. kurz.
    > Po jakimś czasie wszystko w zasilaczu włącznie z wentylatorem pokrywa
    > się piękną warstewką mocno przylegającego kurzu, co w znacznym stopniu
    > utrudnia chłodzenie. Chłodzenie utrudnia również umiejscowienie
    > jednostki centralnej np w zamkniętej szafce. Nie twierdzę, że dotyczy
    > to również Twojego przypadku.

    > Ale jest naprawiony (pracuje nadal), czy jest inny?

    Mój akurat był dość regularnie przedmuchiwany. Po padnięciu rozkręciłem i
    były tylko minimalne ilości kurzu. Kiepskiej jakości kondensatory, ot co.
    Ale to chyba standart w tych czasach - sprzęt ma wytrzymać tylko do końca
    gwarancji...
    W każdym razie więcej 350zł na zasilacz nie wyrzucę
    Nie naprawiłem, nie było jak i gdzie, no i czasu mało - kupiłem używkę
    (naprawiany?) Coolermastera M520 z 12 miesięczną gwarancją. Cichy, dobrze
    trzyma napięcia - na razie nie narzekam.

    --
    deepblue