    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kalkulator mocy na zenfist.pl
    Date: Mon, 02 Aug 2010 18:46:57 +0200

    Dnia 02-08-2010 o 17:51 deepblue napisał na pl.comp.pecet:

    > Czy taki dobry to nie takie pewne. Ostatnio coś słychać o puchnących
    > kondensatorach w zasilaczach BeQuiet, co i mnie niestety spotkało po 3
    > latach użytkowania :/

    Znaczy się - z tego przedziału cenowego jest niezły. Na kondensatory
    niebagatelny wpływ ma wysoka temperatura w zasilaczu, czyli ich żywotność
    w dużej mierze zależy od warunków jego użytkowania, chociaż zastosowane
    kondensatory (w tym modelu bodajże marki CapXon i Ost) rzeczywiście nie
    są raczej najwyższych lotów.
    Wątpię jednak, aby inni producenci wkładali lepsze kondensatory, choć mogę
    się mylić. Myślę zresztą, że wymiana samych kondensatorów nie jest zbyt
    wielkim ani kosztownym problemem?
    BeQuiety zdaje się mają 3 lata gwarancji, czyli co.. skończyła się i
    padł? :/

    --
    WiesłaW
    Opera Mail