  • Data: 2013-03-12 00:49:12
    Temat: Re: kabelkologia mocy
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-10 22:41, Mr. Misio pisze:

    > Wlasnie znalazlem instrukcje w calkiem innym miejscu niz byc powinna, i
    > jest, zeby podpiac 4 kabelki. Wiec luz. Zajme sie tym pozniej, poki co
    > wsiaklem w gre :) PCet nie zajac nie ucieknie, a i tak jeszcze nie
    > kupilem windowsa... :)

    To na czym grasz w tą nową Larę "TressFX, bitch" Croft?
    I na jakim Radeonie skoro nie wymaga nawet podłączenia PEGa? SquarEnix
    spisał się jeśli chodzi o optymalizację przy takiej grafice, a nie
    myślałem że aż tak, bo nawet R7770 wymaga PEGa, więc masz pewnie jeszcze
    coś słabszego. Że to tytuł od SquareEnix poczekam aż za 3-4 miesiace
    będzie po 10$ (dopiero co za tyle kupiłem Hitmana Absolution, wcześniej,
    w zeszłym roku za 7,5$ nowego DeusExa i jeszcze go nie ruszyłem, a
    korzystając z okazji zaopatrzyłem się za całe 20 zł w biedronkowego
    TombRaider ultimate 9in1 - tyle tylko że przy tej okazji zauważyłem że
    Plextor z 2005 r. przestał mi czytać DVD i już tylko czyta/nagrywa CDRW
    - kupowanie na steamie pozwala zapomnieć o czytniku.

    > Choc z drugiej strony - off topicznie - moze zainstaluje ubuntu i
    > sprawdze ten steam for linux...

    Ale to nie tak - nie pograsz na Steam4Linux w dowolną grę steamową
    (czyli np: w nowego TombRaidera), a tylko w te które mają port linuksowy
    (gry od Valve, indyki itp).

    > Tylko mam tam Radeona wiec znow bedzie masakra z grafiką...

    Przesadzasz - na zamkniętych Catalystach pod linuksem nie ma teraz
    większych problemów niż pod MS Windows, nawet na nowych Radeonach >=77x0
    (pisane od zera sterowniki GCN).

    BTW:
    Z powodu wspomnianego wyciągnięcia kopyt przez wewnętrzny DVDRW - jak
    sprawują się te nowe zewnętrzne DVDRW MoDisc pod USB 2.0 od LG (do
    kupienia za raptem ~30 zł więcej niż wewnętrzny napęd, a obsłuży
    wszystkie komputery w domu i nie będzie tylko łapał kurzu - teraz
    z napędu optycznego korzysta się od przypadku do przypadku)?

    --
    /MB