  • Data: 2013-03-12 00:53:26
    Temat: Re: kabelkologia mocy
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal napisał:

    > To na czym grasz w tą nową Larę "TressFX, bitch" Croft?

    Jeszcze na starym kompie, 2rdzeniowym amd, i z kartą yyyyy R 6770?

    > I na jakim Radeonie skoro nie wymaga nawet podłączenia PEGa? SquarEnix
    > spisał się jeśli chodzi o optymalizację przy takiej grafice, a nie
    > myślałem że aż tak, bo nawet R7770 wymaga PEGa, więc masz pewnie jeszcze
    > coś słabszego. Że to tytuł od SquareEnix poczekam aż za 3-4 miesiace
    > będzie po 10$ (dopiero co za tyle kupiłem Hitmana Absolution, wcześniej,
    > w zeszłym roku za 7,5$ nowego DeusExa i jeszcze go nie ruszyłem, a

    ja ruszylem i zostawilem :)

    > korzystając z okazji zaopatrzyłem się za całe 20 zł w biedronkowego
    > TombRaider ultimate 9in1 - tyle tylko że przy tej okazji zauważyłem że
    > Plextor z 2005 r. przestał mi czytać DVD i już tylko czyta/nagrywa CDRW
    > - kupowanie na steamie pozwala zapomnieć o czytniku.

    Chyba bym byl szalony, zeby wydac 50 eur na gre co 119 pln kosztuje :)
    zwlaszcza, ze w pudelku byl kod do steama ;)

    > Ale to nie tak - nie pograsz na Steam4Linux w dowolną grę steamową

    wiem, dlatego pisze "sprawdze" ;)

> [...]
    > (gry od Valve, indyki itp).

    > Przesadzasz - na zamkniętych Catalystach pod linuksem nie ma teraz
    > większych problemów niż pod MS Windows, nawet na nowych Radeonach >=77x0
    > (pisane od zera sterowniki GCN).
    >

    > BTW:
    > Z powodu wspomnianego wyciągnięcia kopyt przez wewnętrzny DVDRW - jak
    > sprawują się te nowe zewnętrzne DVDRW MoDisc pod USB 2.0 od LG (do
    > kupienia za raptem ~30 zł więcej niż wewnętrzny napęd, a obsłuży
    > wszystkie komputery w domu i nie będzie tylko łapał kurzu - teraz
    > z napędu optycznego korzysta się od przypadku do przypadku)?

    Nie mam pijecia, kupilem za 65 jakiegos samsunga czy cos, bez modiskow,
    malo co nagrywam...