    From: a...@p...p
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kabel USB - >5-10m
    Date: Thu, 03 Mar 2011 10:49:31 +0100

    On Tue, 01 Mar 2011 15:41:55 +0100, PAP2t <t...@s...com>
    wrote:

> [...]
    com...

    >Mozesz tez kupic dodowlnego AP za 50-60zl i wtedy kabelek z PoE moze
    >miec do 100 metrow.

    a wy z uporem maniaka proponujecie mi cos, czego nie chce. I zdaje
    sobie sprawe z wszystkich za i przeciw rozwiazan zwiazanych z AP.

    Najbardziej styknalby mi kabel o dlugosci 10m. Wiec ponawiam pytanie:

    powiedzmy ze kupuje kabel "aktywny" i te aktywna czesc zostawie w
    sroku odleglosci, czyli:

    urzadzenie usb ----5m----USB (repeater, aktywna czesc)----5m--PC

    kupowac kabel aktywny z dodatkowym zasilaniem czy wystarczy kabel co
    ma srodku przetwornice DC/DC i z brakujacych "V" odtworzy ponownie te
    5V.

    --
    ThinkXtra