-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
m!postnews.google.com!g27g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
From: robertbig <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Date: Wed, 28 Oct 2009 02:16:17 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 66
Message-ID: <6...@g...googlegroups.com>
References: <hc4rbq$3mf$1@news.onet.pl>
<8...@s...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<hc6l5o$6rb$2@inews.gazeta.pl> <hc75hp$u7r$1@news.onet.pl>
<hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl> <hc78k8$7i0$1@news.onet.pl>
<hc7aue$r1t$1@inews.gazeta.pl> <hc7d05$kml$1@news.onet.pl>
<hc7eg7$b1g$1@inews.gazeta.pl> <hc7lt2$h8o$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.47.15.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1256721377 16462 127.0.0.1 (28 Oct 2009 09:16:17 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 09:16:17 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: g27g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=188.47.15.200;
posting-account=JifccwoAAACfub9ef75eUXHnwbSyf9g0
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322; [xSP_2:da1f8c026a6f7147d7f0b788082d33ab_157];
966900994803),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612987
[ ukryj nagłówki ]On 27 Paź, 21:41, "tomek" <t...@v...pl> wrote> ale na pewno
trafi sie i piach i trawa i bloto.
>
> Odchodzac lekko od glownego tematu, wspomina sie tu i owdzie w kontekscie
> amatorskiego enduro o XT 600/660, ktora z drugiej strony ma tez opinie
> ciezkawej plastikowej bulwarowy, w przeciwienstwie do starszej xt/tt350.
> Warto w ogole rozwazac szescsetke w takim podwojnym miejsko-terenowym
> zastosowaniu?
>
Co wy z tymi XT !??? Ludzie
Kolego.
Co do XT to daruj sobie nawet rozważania na ten temat. XT stare i nie
nadaja sie do niczego.
No może nie do końca. Nadaja sie wprost idealnie dla wiejskiego
listonosza. Albo dzianego chłopa ,coby sobie pól i krów dojrzał.
W kwesti enurowania sa na końcu "łańcuch pokarmowego "
Bo sa od nich lepsze sprzety . XT jest ciężkie , słabe ( to akurat
czasami zaleta , tylko ta zaleta szybko sie nudzi) , chłodzone tylko
wiatrem. Maja małe skoki zawieszeń (ważne), tandetne (słabe ) blaszane
obręcze ( feeeee! ). Słaby , nietrwały silnik -wbrew obiegowym
opiniom. No i cherlawe , obrzydliwie niemrawe.
Nowe sa fajne ale tylko na szosie.
Hm ?TT w miare dobry zawias , wygląd. Silnik ciut mocniejszy .Ale
niemal tak samo słabo sie kręcący.
DR 650 R jest o generacje ,dwie ,lepszym sprzetem. Przewyższa każdym
parametrem XT. Ma nowoczesne olejowe chłodzenie silnika rodem z GSX-R.
Ostatnie DR -SE maja nikasilowy cylinder i niezła dynamikę.
No i jak maja tylko olej w silniku i wyregulowane zawory, to
wytrzymuja wszystko.Naprawde niewiele im potrzeba.
Kawy sa nawet fajne w jeżdzie. A KLX 650R to kozak. Ale maja fochy.
Tzn jak sie wie co i jak ,to chodza cacy.
Onda ma Fajna XR 650L . XR z silnikiem dominatora. Fajne ale
egzotyczne. To samo XR 650 R . Nie wiem jak mozna było zmarnować tak
fajny motocykl. KTM im posmarował ,żeby LC4 nie miało konkurencji ????
620 LC4 . Wersje stare 94-98 ( cywilne EGS , pólsportowe Competition i
regularne wyczyny z tamtego okresu czyli Supercompetition )sa
najlepsze dla mnie ( zawias ,waga). W sumie wersje od wyczynu do
cywilna niewiele sie rózniły. Łatwo był przerobic fure w jednym lub
drugim kierunku.
Z tym Dellorto to paranoja? Ludzie ,co wy chcecie? Może to nie cudo
ale i nie problem !?? Cep ma podobą do Dellorto budowe i nikt na cepy
nie narzeka ???
Z doświadczenie wiem ,że sa przerzezbione w kierunku zbyt duzo paliwa
na wolnych i na górze. Wtedy ciężko pala na ciepło.
Tak wogóle to polecano ci AT -sredni , Trampka -lipa do jazdy.
To dlaczego nie Adventure 620-640 .To wyjatkowy motocykl. Zwłaszcza
dla lubiących duzo i długo asfaltem pojezdzić.
Naprawde sie zastanów nad nim. W terenie tez smiga super. A na
asfalcie jest bez porównania lepszy od gołego LC4.
Nowsze LC 4 640 od 98 maja gorsze zawiasy, wieksza mase (bardzo
bolesne wady) Zupełnie nowy wygląd. O epoke nowoczesniejszy.
Jest fajna wersja analogiczna do starego półsportowego Competition.
Ale nazywała sie juz Supercompetition i dalej SXC.
Silniki cały czas ewoluowały raz lepiej HI-Flo ,raz gorzej Mikuni. W
sumie na plus.
--
Big
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.09 10:32 Norbi
- 28.10.09 16:45 Karambol
- 28.10.09 17:14 Zapek
- 28.10.09 17:29 tomek
- 28.10.09 17:34 tomek
- 28.10.09 17:49 Karambol
- 29.10.09 08:46 robertbig
- 29.10.09 10:18 de Fresz
- 29.10.09 10:26 de Fresz
- 29.10.09 10:48 de Fresz
- 29.10.09 10:51 de Fresz
- 29.10.09 13:45 kabat
- 29.10.09 14:02 de Fresz
- 29.10.09 14:32 kabat
- 29.10.09 14:44 de Fresz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS