  • Data: 2009-10-29 10:48:58
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-28 17:45:43 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Inna wada to zbyt niska kierownica i w dodatku fabrycznie pod zlym kątem.
    > Stajac na motocyklu trzeba po nia siegac bo jest na wysokosci jaj i za
    > blisko ciala.

    To już zależy od gabarytów jeźdzca i jego preferencji co do pozycji.
    Niektórym jest dobrze w agresywnej pozycji atakującej, rodem z
    krossówek. Dla mnie przy 185 cm było ciut za nisko, ale już kąt dało
    się ustawić na oryginalnej. Koniec końców odżałowałem ~400 na nowego
    fatbara.

    > Oryginalny tlumik dlawi silnik z dolu, jak sie go wywali i wstawi przelot to
    > moment obr. ladnie sie wyplaszcza i moto ciagnie od samego dolu bez jekow.

    Warto tylko pamiętać, że KTM do fabrycznego przelotu dawał inne
    (grubsze) kolektory.
    No i może to wymagać rejettingu gaźnika, najlepiej kierować się
    wytycznymi z serwisówki, dotyczącymi modeli Competition/SC.

    > Poza tym LC4 wybacza bledy, jest latwy w prowadzeniu, jesli popelnimy jakis
    > blad mozemy liczyc na to, ze motocykl nie wykorzysta tego przeciwko nam a to
    > duzy plus.

    W terenie? Polimeryzowałbym. Właśnie z racji dużej masy nie jest aż tak
    skory do wybaczania błędów. Trochę nadrabia dobrymi zawiasami, ale taka
    DRZ jest IMHO dużo łatwiejsza w opanowaniu.

    > Poza tym trzeba dbac o stan lag, czyscic zgarniacze, smarowac

    Jak w każdym USD. W starych LC4 są jeszcze lagi o mniejszej średnicy
    (bodaj 40 mm), nie tak podatne na rzyganie olejem, jak nowsze fi 48
    (podobnie jak te w wyczynówkach). A w takiej DRZ, z jej klasycznym
    widelcem i śmiesznymi krokodylkami, problem prawie nie istnieje.

    > i bezwzglednie pamietac o odpowietrzenniu ramy po zmianie oleju.

    Hmmm. Pamiętam że już kiedyś pisałeś tu o tym, ale albo mam jakąś
    trefną serwisówkę, która o tym nie wspomina, albo odpowietrzaniem
    nazywasz jaką zwyczajną czynność, którą robi się i tak mimochodem.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco