eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejesli nie DRZ400 to co?Re: jesli nie DRZ400 to co?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.onet.pl!not-for-
    mail
    From: "tomek" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Date: Tue, 27 Oct 2009 21:41:17 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <hc7lt2$h8o$2@news.onet.pl>
    References: <hc4rbq$3mf$1@news.onet.pl>
    <8...@s...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    <hc6l5o$6rb$2@inews.gazeta.pl> <hc75hp$u7r$1@news.onet.pl>
    <hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl> <hc78k8$7i0$1@news.onet.pl>
    <hc7aue$r1t$1@inews.gazeta.pl> <hc7d05$kml$1@news.onet.pl>
    <hc7eg7$b1g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156094096.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256676066 17688 88.156.94.96 (27 Oct 2009 20:41:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 20:41:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612973
    [ ukryj nagłówki ]


    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:hc7eg7$b1g$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-10-27 19:06:50 +0100, "tomek" <t...@v...pl> said:
    >
    >> Dzieki za rozjasnienie, ale tego o gaznikach pisac nie musiales...
    >> czulbym sie lepiej
    >
    > Nic nie napisałeś o swoich wcześniejszych doświadczeniach. Jeśli to
    > pierwsze moto, to mułowaty BST byłby wręcz wskazany. Jeśli nie, to na
    > początek zabaw w błocie też wystarczy, ale pisałeś coś o jeździe bardziej
    > hard, a wtedy to już słabo.


    > Na miasto to wersja SadoMaso jest czymś miodnym. Wbrew pozorom na dobrych
    > oponach SM można nienajgorzej pobrykać w suchym terenie, byle z daleka od
    > kopnego piachu, lepkiego błocka i mokrej trawy.

    Tak sie tylko nabijam z tych gaznikow - doprecyzowanie zamiast ulatwic,
    ponownie czynilo wybor trudniejszym, choc z drugiej strony wyznaczajac
    niewysoki prog finansowy chyba nie bede przebieral w opcjach a raczej szukal
    zdrowej sztuki.
    Co do reszty to, jak juz chyba wspominalem, bardziej do oswojenia sie z
    terenem, w ktorym doswiadczenie mam blisko zerowe niz do szalenstw.
    Nieporozumienie co do hard/lite pewnie wynika z tego, ze mam na mysli teren
    dosyc roznorodny. Lesny zapuszcony dukcik w gorach i trawiaste podjazdy
    ktorych przestalem sie obawiac w suchy czerwcowy dzien po godzinie jazdy
    4-suwowa 350, staly sie czyms zupelnie innym, kiedy przejezdzalem je po
    2-tygodniowych opadach 2-suwowym bzyczkiem. Co dziwne, w drugim przypadku
    poszlo duzo szybciej ale tez i spocilem sie mocniej. Zakladam, ze nie bede
    jezdzil po torze; co zrobic, tchorzostwo i lamliwosc przychodza z wiekiem,
    ale na pewno trafi sie i piach i trawa i bloto.

    Odchodzac lekko od glownego tematu, wspomina sie tu i owdzie w kontekscie
    amatorskiego enduro o XT 600/660, ktora z drugiej strony ma tez opinie
    ciezkawej plastikowej bulwarowy, w przeciwienstwie do starszej xt/tt350.
    Warto w ogole rozwazac szescsetke w takim podwojnym miejsko-terenowym
    zastosowaniu?

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: