  • Data: 2024-07-31 14:39:23
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Jul 2024 01:29:59 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie mam przekonania. Może za spokojnie biorę zakręty?

    żeby skrecic w prawo, musisz motocykl/rower pochylic w prawo.
    jak tylko swoją górną częsc ciała pochylisz w prawo, to zgodnie z
    fizyką - reszta musi sie pochylic w lewo, bo mamy prawa zachowania.
    I srodek masy stoi w miejscu.

    Najprosciej to jednak kierownicę skrecic w lewo, kola pójdą w lewo,
    górna część nie, przechył juz masz, to teraz kierownicę w prawo i
    robimy zakręt.
    I to robisz samoczynnie, bez myślenia.
    Trzeba by jakąs wskazówkę lub enkoder zamontować na kierownicy, żeby
    to zobaczyc.

    J.