  • Data: 2024-08-01 06:36:36
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No z tego co rozumiem to masz dzwignie pod drugiej stronie niż cały świat.

    Ale to już mój trzeci japończyk na rynek japoński, no chyba, że ten
    poprzedni nie był na japoński. Jakaś honda city czy coś. Na pewno
    pierwszy był, jeżdziłem nim coś z 6 lat i teraz ten też jest na
    japoński, od 1.5 czy 2ch lat. Poza tym skoro inne nawyki zrobiły się
    zupełnie transparentne, to dlaczego akurat te od wycieraczek nie? Ale
    fakt, zdarza się coraz rzadziej. Pewnie jest tak, że jak jest wajha
    biegów po innej stronie no to nie zmienię po tej drugiej, chocbym się
    miał zesrac, a tu po obu mam czym przełączać.

    --
    Marcin