  • Data: 2024-08-01 10:08:33
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Aug 2024 07:34:49 +0200, Cavallino wrote:

    > Nigdy.
    >
    > Robisz jak moja baba - pytasz któryś raz o to samo i nie jesteś łaskawy
    > przeczytać i zapamiętać odpowiedzi.

    U Ciebie nie wiadomo - czy to prawda, czy propaganda, czy wyparcie :-)

    No coz, przejechalem i ja kawałeczek automatem, wiedziałem, ze lewą
    nogę nalezy oprzec na podnóżku, i jakos się udało, ale w chwili
    zagrożenia czy dekoncentracji, to odruchy działają.

    > Pisałem o konsekwencjach w manualu, znowu się w wątku pogubiłeś.

    Aa, OK. Czyli jednak nawyki są istotne :-P

    Ale zakładam, ze czlowiek najpierw zapomina o zmianie biegów w ogóle.
    A jak sobie przypomni ... to może i noga sobie przypomni.

    > A dlaczego słońce wschodzi na wschodzie?

    > I tam uczą hamowania lewą nogą na dzień dobry?
    > Jakieś wsparcie, czy niczym nie poparte pierdzielenie od rzeczy?

    A dlaczego mieliby uczyc hamowania prawą ?

    Przy czym w USA prawie nie ma szkół nauki jazdy, więc trudno
    powiedziec "uczą". Czasem ponoć jest taka nauka w liceum, to może tam.

    Tu pan mowi o zaletach ... no ale chyba znaczy, ze wiekszość hamowała
    prawą stopą
    https://www.youtube.com/watch?v=gnmb3Ndwsh8

    Tu pani uczy, żeby hamować prawą ... "bo możesz sobie zniszczyc
    samochód"
    https://www.youtube.com/watch?v=UwTj0jnllzA

    No ale ten "nożny ręczny" pewnie przeszkadza hamować lewą stopą :-)

    Przy czym powyzej pedał hamulca jest dosc mały - ja pamietam jeszce
    takie bardzo szerokie, 20cm czy więcej.

    A tu pan dzielnie walczy z LFB ... widać sie zrobiło popularne :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=1WeipZmhSIs

    J.