  • Data: 2024-07-30 20:46:06
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1a6ckyu8tr1f.1bjx55f25hvim.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    >> samochód brytyjski droga brytyjska
    >
    > Ale przeciez mieszkasz tam juz troche?

    no i co z tego, że mieszkam 8 lat w Londynie
    jak nie jeździłem samochodem tylko wszędzie metrem i autobusem.

    metro silny zniechęcacz do posadania samochodu.

    Siadywałem sobie czasem na ławce przy rondach poobserwować ruch.

    > No coz, moje pierwsze wrazenia z Anglii, a byłem tylko pieszym:
    > -że się trzeba patrzec w inną stronę przy wchodzeniu na przejcie, to
    > opanowałem szybko.

    łby umca umca przejeżdzają pod prąd swoimi beemkami.

    > -ale na środku głupiałem - skąd tu teraz zagrożenie nadjeżdza ?

    pizza motorek może nadlecieć z każdej :)

    > Ale gdzie?
    >
    > A jeszcze jedno - po której stronie dzwigienka kierunkowskazów jest ?

    po lewej, tam gdzie w polskim.

    dopiero teraz zrozumiałem, że problemem nie jest jazda po lewej tylko
    siedzenie po prawej stronie samochodu i zaburzone wyczucie gabarytu
    czyli lewe koła spadają na pobocze. Tendencja do ustawiania się na
    pasie tam gdzie sie jest w Polsce na pasie.

    Problem nr 2 to wrzucanie biegów lewą reka (czyli pchanie jedynki od
    siebie w lewygórny kąt) i jednoczesna obsługa kierunkowskazu tez lewą
    ręką. Prawa ręka w Anglii bezrobotna.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem