  • Data: 2024-07-31 06:39:53
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ciekawostka, ale fajna. Przerabiałem kiedyś na rowerze.

    I za którym razem ci się udało? Nie wiem czy to taka fajna ciekawostka
    wyjebać się na na ćwierćtonowym moto:P

    > Jak szybki jest ten slalom szybki?

    OIDP średnia powyżej 30.

    > Ja jakiś miałem, i miał chyba
    > ograniczenia czasowe,

    Bo tak to w praktyce wygląda - średnia powyżej 30 więc masz zrobić
    poniżej iluś sekund.

    > ale wszystko co pamietam, to że był. m.in. z
    > pasażerem.

    Nie ma nic z paxem na egzaminie.

    > Nie mam przekonania. Może za spokojnie biorę zakręty?

    Sprawdź - jedna ręka w górę. Też nie byłem przekonany.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!