-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: dominik <n...@d...kei.pl>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: japanfoto - a jednak...
Date: Fri, 23 Jan 2009 23:57:59 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 70
Message-ID: <gldi2g$pm8$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@t...ceti.pl> <gld66f$cuf$1@inews.gazeta.pl>
<Pine.WNT.4.64.0901232248590.3384@quad>
NNTP-Posting-Host: 18.57.classcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1232751504 26312 195.150.57.18 (23 Jan 2009 22:58:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2009 22:58:24 +0000 (UTC)
X-User: ninikowy
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.0901232248590.3384@quad>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070221
Thunderbird/1.5.0.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:787582
[ ukryj nagłówki ]Gotfryd Smolik news pisze:
>> Tak np było z fotobasią - kupiłem u nich aparat, a potem się nie
>> mogłem i tak dodzwonić żeby mi fakturę dosłali.
> ....wybacz. Możesz ich nazwać (za niedosłanie faktury) jak tam chcesz,
> może być że chamy i coś tam jeszcze - ale to NIE JEST oszustwo to
> po pierwsze, a do tego sprzedawca nie ma obowiązku (i ile *wcześniej*
> i *wyraźnie* się nie zobowiązał) faktury *dostarczyć*.
> Ma ją wyłącznie obowiązek *wystawić*.
Nie stwierdziłem, że oszustwo, ale że w pewnym momencie zaczęli tak
zawalać obsługę, że szok. Aparat przyszedł, ale faktura za niego nie, a
potrzebna mi była, dokładnie do końca miesiąca i się zaczęły schody, bo
dodzwonić się ni huhu.
> Ale wyraźnie piszesz "dosłali" - najpierw się pochwal z czyjej zasługi
> nie *wy*słali :) (może z góry sobie nie zastrzegłeś że "z fakturą"?)
Przy składaniu zamówienia mieli opcję faktury, wypełniłem wszystko, w
komentarzu napisałem, że faktura mi koniecznie potrzebna na podane dane.
A mimo tego dostałem rachunek, a nie fakturę.
Ale mniejsza o to. W końcu poszli mi na rękę z tym rachunkiem i uznali
jako potwierdzenie do tego co potrzebowałem. W fotobasi za to w końcu
gdzieśtam mailami się doprosiłem.
Tak czy inaczej - to niegroźna sytuacja, ale wyobraż sobie że przychodzi
Ci wadliwy aparat i co? nie dodzwonisz się, nie dostaniesz odpowiedzi, nic.
> Nerwowy klient moze się poczuć źle jak mu sprzedawca zaproponuje,
> że f-ra u niego leży na biurku i może ją *odpłatnie wysłać*,
> ale wspominanie o czymś takim przy okazji wątku z oszustwem
> to IMVHO obelga i sugeruje pomówienie :]
Nie napisałem, że oszukiwali, napisałem, że brak jakiejkolwiek obsługi i
tak konsekwentne lecenie sobie w kulki z swoimi obowiązkami jako
sprzedawcy to pierwszy symptom przekrętu. Sklepy które oszczędzają na
obsłudze klienta w takim stopniu najczęściej któregoś dnia znikają nagle.
> BTW: fotobasia ma "fizyczny" sklep, w roli obserwatora zakupów
> znajomych byłem tam ze dwa czy trzy razy (po uprzednim zakupie
> przez net, odbiór osobisty) i jakoś się negatywnie nie wyróżniali.
> Natomiast narzekania na utrudniony kontakt telfoniczny rzeczywiście
> były na grupie nie raz, to prawda.
Chyba teraz wyszli na prostą. Ja miałem błahy problem, ale w razie
poważniejszego byłoby mocno nie-tego. Tak czy inaczej.
Powiem Ci coś jeszcze - jest sobie w Krakowie jeden taki sklep, ceny
mają raczej wysokie, trochę ludzi tam pracuje, ale ogólnie ile razy coś
tam oglądam, tyle razy wychodzę z myślą, że po moim trupie zobaczą
choćby 10gr ode mnie.
Zaraz dalej jest drugi sklep, ceny mają różne, ale to co wyróżnia ich to
obsługa. Ile razy tam wejdę oglądnąć torby to gość z najwyższej półki
pozdejmuje, każdą pokaże, coś zaproponuje i co? efekt jest taki, że nie
zdarza mi się nie wyjść z czymś, co tylko wleciałem tak sobie oglądnąć.
I wiem, że w razie czego można oglądnąć, przymierzyć, jak coś to oddać
nawet. Poza tym co miłe i gdzie idą na rękę to jednak mimo wszystko mają
pewne podstawowe obowiązki. Fotobasia swego czasu je zawalała równo i
stąd po prostu był to sklep dla ryzykantów :)
--
jgs .--.
dominik gg:919564 (\_/)/ _ \
__QQ http://dominik.net.pl (o.o) _( |____
(_)_"> .- ".-`----'`"""")
_) '--`
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.09 00:20 Dariusz Gasior
- 24.01.09 00:06 zkruk [Lodz]
- 24.01.09 10:58 Sławomir Januszkiewicz
- 24.01.09 11:22 de Fresz
- 24.01.09 11:51 Sławomir Januszkiewicz
- 24.01.09 11:59 Gotfryd Smolik news
- 24.01.09 12:14 Gotfryd Smolik news
- 24.01.09 12:56 Sławomir Januszkiewicz
- 24.01.09 13:09 de Fresz
- 24.01.09 13:29 dominik
- 24.01.09 13:22 zkruk [Lodz]
- 24.01.09 13:24 zkruk [Lodz]
- 24.01.09 13:47 elkabanos
- 24.01.09 18:21 Jacek Osiecki
- 24.01.09 21:59 e...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=