-
Data: 2009-01-24 13:29:50
Temat: Re: japanfoto - a jednak...
Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Gotfryd Smolik news pisze:
>> Nie stwierdziłem, że oszustwo, ale że w pewnym momencie zaczęli tak
>> zawalać obsługę, że szok.
> Rozumieć rozumiem :), powarczałem że z faktu umieszczenia TAKIEJ
> informacji w TAKIM wątku ktoś mógłby wyciągać błędne wnioski.
Nie twierdziłem że są oszustami, ale że gdybym zamawiał dzień później to
z całą pewnością bym zrezygnował z takim olewaniem linii telefonicznej.
>> Tak czy inaczej - to niegroźna sytuacja, ale wyobraż sobie że
>> przychodzi Ci wadliwy aparat i co? nie dodzwonisz się, nie dostaniesz
>> odpowiedzi, nic.
> Trudna sprawa - list polecony albo wizyta osobista.
> Oni *naprawdę* maja fizyczny sklep.
Jak masz ich blisko, masz czas i masz ochotę to możesz sobie podjechać.
Nie po to kupuję przez sieć, płacę za kuriera, żeby potem sobie robić
wycieczki.
>> pierwszy symptom przekrętu. Sklepy które oszczędzają na obsłudze klienta
>> w takim stopniu najczęściej któregoś dnia znikają nagle.
> No widzisz - a ci na razie nie zniknęli.
> I nie chodzi o miesiące, sklep istnieje już długie lata.
Wiesz zaczynało się typowo dla przekrętu. Najpierw niższe ceny, trochę
porządnie zrealizowanych zamówień i dobra obsługa klienta. Ludzie kupują
i chwalą. Potem nagle wysiada linia, na maile nikt nie odpisuje, a
klientów coraz to więcej. Oczywiście bo może mają urwanie głowy, ale
sprzedaż to nie jest tylko dawać kasę i proszę towar. Sprzedaż to też
obowiązki wynikające z tego tytułu jak zwroty, wymiana wadliwego towaru
czy owe faktury. Tak czy inaczej oni sobie zaczęli lecieć mocno w kulki
w obsłudze klienta. Co zrobi ktoś, kto nie może się doczekać na
przesyłkę, nie może dodzwonić i nie otrzyma odpowiedzie? Będzie jeszcze
bardziej próbował i linia jest zabita wtedy na amen.
Tak czy inaczej fotobasia, jakośtam wyszła na prostą. Złapali przez ten
moment sporo negatywnych opinii i nie jest to dziwne. Większość
przekrętów w tym momencie zaczyna zwijać interes i wypłacać pieniążki,
do tego mdlić ludziom oczy na stronie, że hurtownia się spóźnia, że
poczta nawala itd. A potem nagle ich nie ma.
> Konstrukcja faktycznie jest zawikłana - firma w Opolu, przedsiębiorstwo
> w Zabrzu, przypuszczenia o powiązania z FJ od zawsze :), narzekania
> na telefony też.
> Ale z tego co widzę wpadek z odmową *uzasadnionych* reklamacji nie
> widać. Byłaby burza na pół usenetu ;)
Bo jak wspominałem wyszli z tego jakoś, zatrudnili więcej ludzi do
obsługi, może cośtam usprawnili. W każdym razie ten moment, trudny mają
za sobą. Podnieśli też trochę ceny, więc i pewnie mniej mają klientów.
>> Chyba teraz wyszli na prostą.
> E tam. "Od zawsze" pojawiały się narzekania na podły kontakt i "od
> zawsze" nie widać awantur o *faktyczne* oszustwo w stylu odmowy
> naprawy lub wymiany zepsutego sprzętu.
No właśnie nie. Jak ja u nich kupowałem to było jeszcze ok. Napisałem
maila i dostałem odpowiedź. Złożyłem zamówienie i dostałem kilka maili
od razu, że opłacone, że przygotowane, że skompletowane i zaraz że
wysłane z numerem listu przewozowego. Przy odbiorze okazało się, że mimo
wszystko jest rachunek, a nie faktura i zadzwoniłem i pan w słuchawce
mnie przeprosił i obiecał dosłać do mojego zamówienia.
...po dwóch tygodniach jak zacząłem się niecierpliwić to nagle: ani
dodzwonić się nie dało (ciągle zajęte), ani nikt nie odpowiadał na maile
już itd. Przez tydzień usiłowałem się dodzwonić i nic z tego.
Ostatecznie nie dostałem tej faktury, ale udało mi się załatwić to co
chciałem gwarancją. A co jak bym dostał jakiś wybrakowany aparat?
>> Ja miałem błahy problem, ale w razie poważniejszego byłoby mocno
>> nie-tego. Tak czy inaczej.
> Pewnie byłoby tyle, że by trwaaaaaaałooooo....
Wiesz nie po to kupuję aparat, żeby po pół roku dostać drugi działający.
--
jgs .--.
dominik gg:919564 (\_/)/ _ \
__QQ http://dominik.net.pl (o.o) _( |____
(_)_"> .- ".-`----'`"""")
_) '--`
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.09 13:22 zkruk [Lodz]
- 24.01.09 13:24 zkruk [Lodz]
- 24.01.09 13:47 elkabanos
- 24.01.09 18:21 Jacek Osiecki
- 24.01.09 21:59 e...@o...pl
- 24.01.09 21:04 Gotfryd Smolik news
- 24.01.09 22:08 Gotfryd Smolik news
- 25.01.09 08:25 Olek
- 25.01.09 12:35 e...@o...pl
- 25.01.09 12:55 zkruk [Lodz]
- 25.01.09 13:25 Olek
- 26.01.09 18:31 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]